Tulin työkeikalt firman pihaa firman autolla...laitoin oman auton käyntii (seissy 12h ja pakkasta ei ollenkaan tänään täällä)..ajoin pakun sil väli hallii ku se kävi tyhjäkäyntiä..menin putsaa sitä lumesta..ja kuuntelin et joku kolisee... äkkiä öljypaineet kattoo ja normaalit olivat.
Hiljaa kierroksia ni kolina katos yli 2000rpm kierroksilla mut palas takas ku kierrokset laski.
Avasin jakopään suojamuovin pois ja jakopään remmi "kiertää" vähän koneen käydessä (ennen mennyt suoraan aivan) Remmi tuntui olevan kireellä (ainakin melkein)
Eli mitä pettänyt ? jakopään kiristinrulla ? (hydraulinen kiristin?)
Jakopään joku muu kannatinrulla ?
Vesipumppu ?
Autolla ajettu juurikin maagiset 90tkm ! (jakopää remontin vakuutettiin olleen tehty jo auton käyttövuosien vuoksi aiemmin...vai onko vain remmi vaihdettu?)
Enivei..sinne auto jäi seisoon ja huomen hinataan (juu..hiljaa hinataan 4km) tuonne Vemix:lle korjattavaks (itel ny ni tiivis aikataulu ja ei halliakaa tarjolla ni tehköö nuo)
Hiljaa kierroksia ni kolina katos yli 2000rpm kierroksilla mut palas takas ku kierrokset laski.
Avasin jakopään suojamuovin pois ja jakopään remmi "kiertää" vähän koneen käydessä (ennen mennyt suoraan aivan) Remmi tuntui olevan kireellä (ainakin melkein)
Eli mitä pettänyt ? jakopään kiristinrulla ? (hydraulinen kiristin?)
Jakopään joku muu kannatinrulla ?
Vesipumppu ?
Autolla ajettu juurikin maagiset 90tkm ! (jakopää remontin vakuutettiin olleen tehty jo auton käyttövuosien vuoksi aiemmin...vai onko vain remmi vaihdettu?)
Enivei..sinne auto jäi seisoon ja huomen hinataan (juu..hiljaa hinataan 4km) tuonne Vemix:lle korjattavaks (itel ny ni tiivis aikataulu ja ei halliakaa tarjolla ni tehköö nuo)