3000gt tyyppiviat ja tekniset tiedot ?

Bete_84 sanoi
Katoin autodatasta ja siinä ei ole kuin 285hp malli 3.0 koneella...

3000GT SL on n/a -versio, eli siinä ei ole turboja ja ko. autossa on juuri tuo 222hp. Tuo 285hp on twinturbo. Autodata ei vain tunne tuota vaparia jostain syystä.
 
voisko johtua siitä että 222hp versiota ei ole ikinä tuotu eurooppaan virallisesti?
 
Engine Type:  3.0 Liter V-6
Horsepower:  222 @ 6000 RPM
Torque:  201 @ 4500 RPM
Weight/HP Ratio:  15.9
Compression:  10.0 : 1
Transmission:  5-Speed
Drivetrain:  Front-engine/FWD
Valve Train:  DOHC 24-valve
Curb Weight:  3524 lbs.
Tires:  225/55/VR16

0-100 km/h 8.5 sekuntia.

Tyyppivikoina moottorissa samat kuin turbomallissakin, eli hanki kunnollinen öljynpainemittari. Huoltohistoria ja huoltojen suorittaminen ajallaan takaa mutkattomia kilometrejä.

Sähköinen lasin nostin sanoo sopimuksen irti jossain vaiheessa, sen voi kyllä itse vahvistaa jolloin sen kanssa ei ongelmia tule.

94/95 mallien ajovalot eivät pidä lämpötilojen vaihtelusta ja heijastinpinta saattaa hilseillä pois.

Active aero / exhaust puuttuu joten niistä ei murheita tule.
 
Onko vääntölukemassa virhe vai mitä yksikköä tuo
mahtaa olla,ajattelin vaan kun vaikuttaa pieneltä...?
 
kiitoksia tiedoista, tietaakohan kukaan paljon toi versio kuluttaa bensaa ? ja onko mitaan helppoja virityskikkoja, ostin juuri auton yhdysvalloista, ja aattelin etta lisa tehoi kaivattaisiin :)
 
Mulla on kanssa Jenkeista tuotu 3000GT 93, ilman turboja. Siitä hajos vaihdelaatikko pari kuukautta tänne tuonnin jälkeen :-[ No nyt siellä on korjattu laatikko paikalla, mutta muuten projekti vielä kesken. Facelift ja lisää tehoja myös mielessä. Sen verran oon lueskellut että tuohon vapaastihengittävään parhaat viritykset lienevät uudet imu- ja pakosarjat + putket. Ne on kohtuuhintaiset ja toimii (+25-35 hv??).
T. Hilzi (Tampere)
 
hilzi sanoi
Mulla on kanssa Jenkeista tuotu 3000GT 93, ilman turboja. Siitä hajos vaihdelaatikko pari kuukautta tänne tuonnin jälkeen :-[ No nyt siellä on korjattu laatikko paikalla, mutta muuten projekti vielä kesken. Facelift ja lisää tehoja myös mielessä. Sen verran oon lueskellut että tuohon vapaastihengittävään parhaat viritykset lienevät uudet imu- ja pakosarjat + putket. Ne on kohtuuhintaiset ja toimii (+25-35 hv??).
T. Hilzi (Tampere)

paras viritys tuohon vapariin on mielestäni asentaa puhallin ;) tietenkin sen katsastus saattaa mennä mielenkintoiseksi :seina

pitää selvittää mitä siitä saa vaparina tehoja, kun tuon oman myllyn saa kasaan ja "autoon" kiinni, "virityksinä" on pelkästään megasquirt ja suuremmat suuttimet (ja hieman modatut imu- ja pakosarjat) samalla kertaa saa selvitettyä mitä se holset hx 40 antaa lisää tehoja... :nykii
 
hilzi sanoi
Mulla on kanssa Jenkeista tuotu 3000GT 93, ilman turboja. Siitä hajos vaihdelaatikko pari kuukautta tänne tuonnin jälkeen :-[ No nyt siellä on korjattu laatikko paikalla, mutta muuten projekti vielä kesken. Facelift ja lisää tehoja myös mielessä. Sen verran oon lueskellut että tuohon vapaastihengittävään parhaat viritykset lienevät uudet imu- ja pakosarjat + putket. Ne on kohtuuhintaiset ja toimii (+25-35 hv??).
T. Hilzi (Tampere)

Imu+pakopuolen modit ja uudet nokat.

Yksi vaihtoehto on tietenkin haalia jostain AWD Diamanten MIVEC kansi ja hoitaa säädöt vaikka eManagella.
 
Takaisin
Ylös Bottom