4G32 sopivuuksista

Laffi

New Member
Liittynyt
29 Toukokuu 2005
Tervehdys, olen uusi näitten Mitsujen kanssa ja tarttis tietää, että sopiiko uudemman takaveto-Galantin 1600-kuutioinen kone sellaisenaan Galant Sigmaan vm. 1980?

Ei jaksa tapella ton autossa kiinni olevan koneen kanssa enää ja jos sattuis helpommin löytymään kone tuollaisesta uudemmasta Galantista, olikos se nyt sitten A161 tyypiltään.
 
kyllä se pitäisi sopia ihan suoraan, kunhan se vaan on nimenomaan TAKAvetoisesta Gallusta se kone. Etuvetoisissa on koneenkorvakkeet eri paikassa...
 
HEI! Mulla on tommosia 1600:sia, kaksi purettuna.

Huonoja koneita ne 1.6:set

Laita suoraan 1.8...2.0 tai joku parempi.

Surkeat sylinteri seinämät! Ei auta porata
 
4G32 moottorin suurin vika ei ole porausvara, vaan se tajuttoman pitkä isku ja pienet venttiilit kannessa. 4G3-sarjasta löytyy porailemattakin 4G37 1.8 -eli miksipä sitä G32:ta menisikään edes porailemaan, kun G37:ssa on parempi kansikin....?

Ja 4G32 on sentään toinen niistä kahdesta alle 1600cc vapaastihengittävästä moottorista, jolla on voitettu MM-ralli ;)

Mutta jos se G3 ei ole mikään pakkomielle, niin totta, kyllä G6 sarjalaiset ovat parempia jo pelkästään kuutiotilavuuksien puolesta...
 
Niin, eipä ole tullut perehdyttyä vielä mitä muutoksia tuollaisen 2-litraisen asentaminen vaatisi, vai vaatisiko mitään. Noita 2-litraisia löytyisi helpommin varmaan.

JK.Galant,82, olikos sun ne koneet siis kokonaisia ja toimivia?
 
Koneet olivat niin huonossa kunnossa että en jaksanut rueta kasaamaan, joten tällä hetkellä purettuja.

Mutta kaikki osat on kaupan. :peukku

Tiedossa myös 1.6 (4G32) "peruskorjattu", no ainakin tosi hienosti ja hillitysti maalattu. ;D

Ja sitä paitsi kyllä G3 löytää helpomminkun G6. ;)

Itte en tiennyt päättää pistääkkö 1.6 vai 2.0 nin laitoin 1.8 (G62B)
 
Ei jaksa ruveta enää kasaamaan, joten jos löytyis kokonainen ehjä, niin olis hyvä. Mikä tapaus toi sun tiedossa oleva kone on?
 
Takaisin
Ylös Bottom