elikkäs,mulla neliveto lanceri jossa 4g37 ruiskukone,sekä nyt tänään pihaan ajettu galantti jossa 4g63 kone.molemmat 8v yks nokka-akselisii koneita.onko muita esteitä koneiden vaihdolla kun 4vedossa olevan vetarin kiinnityspisteet(2 pulttia jotka ovat vetarin apuakselin kannakkeelle lohkossa,ovat nimittäin eri etäisyyksillä keskenään.tohon pystyy tekee kyllä adapterin mutta onko esim laatikko suoraan bolt on?? samaan hengenvetoon että sopiiko pako/imusarja kansissa ristiin(kun tossa ite ruiskussa näkyy olevan eroja kaasuläpän asentotunnistimien liittimissä/kytkennöissä)ehkä muutenkin,kun paremmin selvittelen eukku
eli onko helposti vaihdettavissa 4g63 SOHC kone 4g37 SOCH tilalle? kannakkeiden vaihtoo??ym:ym:?(kaikki vinkit mistä kannakkeet ottaa)yms vinkkejä
ja lisätään soppaan välillä ajateltu 4g92 1,6 16v kone miten sen sopivuus (siinähän menee koko koneen ohjaus uusiksi,mutta se menis samassa jos edellä mainitut aiheuttaa liikaa työtä)
tarkoitus on siis saada muutama laillinen lisäheppa nelkkuun,mutta kuitenkin ilman hirveitä töitä/mallimuutos leimauksia.sillä nuo molemmat mainitsemani vaihtoehdot menee muutoskatsastuksella käsittääkseni kun tehot ei liikaa nouse,tosin 1,6 16v koneella mennään 20%tehonlisäyksen ihan rajamailla mutta kuitenkin.
kaikki vinkit saa ja tuleekin kertoa oli sitten positiivisia/negatiivisia
tää ei ole ihan käyttöauton muokkausta,mutta silti kaipaisin pikaisia kommentteja/faktoja asioista.
muuten täytyy pikkuhiljaa yrittää tota nelikkoa ruuvata suuntaan/toiseen :-\ja ruveta sovittaa osia kskenään ;D
mutta jos jollain olis jotain vinkkejä,juu pystyn hitsailee,liimailee /sekottaa osii monestakin mutta kun tietäs mitä sekottaa ja mitä mig liimataan??
eli onko helposti vaihdettavissa 4g63 SOHC kone 4g37 SOCH tilalle? kannakkeiden vaihtoo??ym:ym:?(kaikki vinkit mistä kannakkeet ottaa)yms vinkkejä
ja lisätään soppaan välillä ajateltu 4g92 1,6 16v kone miten sen sopivuus (siinähän menee koko koneen ohjaus uusiksi,mutta se menis samassa jos edellä mainitut aiheuttaa liikaa työtä)
tarkoitus on siis saada muutama laillinen lisäheppa nelkkuun,mutta kuitenkin ilman hirveitä töitä/mallimuutos leimauksia.sillä nuo molemmat mainitsemani vaihtoehdot menee muutoskatsastuksella käsittääkseni kun tehot ei liikaa nouse,tosin 1,6 16v koneella mennään 20%tehonlisäyksen ihan rajamailla mutta kuitenkin.
kaikki vinkit saa ja tuleekin kertoa oli sitten positiivisia/negatiivisia
tää ei ole ihan käyttöauton muokkausta,mutta silti kaipaisin pikaisia kommentteja/faktoja asioista.
muuten täytyy pikkuhiljaa yrittää tota nelikkoa ruuvata suuntaan/toiseen :-\ja ruveta sovittaa osia kskenään ;D
mutta jos jollain olis jotain vinkkejä,juu pystyn hitsailee,liimailee /sekottaa osii monestakin mutta kun tietäs mitä sekottaa ja mitä mig liimataan??