eli..aikasempi konehan koki pienen vaurion kun kaksi viikkoa koneen vaihdosta,katkesi hydrauli kiristimen tappi :seina. nyt on samanlainen vaihto mylly keulilla johon tein jakopää rempan (rullat,kiristin,nippu ohjeita mitsulta), ja jako on varmasti kohdallaan,tuli varmaan parikymmentä kierrosta pyöriteltyä ja aina sattui merkit kohdilleen eukku tulpat ja johdot oli huonot mutta otin koe käytön ja hyvin lähti käyntiin,mutta yksi nostaja oli väljä.nostajaa odotellessa hommasin uudet tulpat ja johdot ja nostajakin on paikoillaan,mutta...ei lähde käyntiin kuin kolmella ja joka kerta käy n.10s yritti painaa kaasua tai ei.kaikki mahdolliset konstit on kokeiltu,paitsi vikakoodien lukua joka pitäisi aina ensimmäisenä tehdä,mutta homma ei ole helppo,autossahan oli alun perin 1.8 ohc,eli johtosarjat ym.on vaihdettu itse.kysymys onkin että,onko koneessa olemassa joku anturi tai vastaava joka haistelee onko kone käynnissä vai ei,koska kun sen saa kolmella käyntiin,niin se aina sammuu samalla tavalla saman ajan(n.10s) päästä,ihan niinkuin se menisi johonkin vika tilaan.vaikka ei käy kun kolmella,yksikään tulppa ei ole märkä,eli voi kuvitella että se katkaisee pensan syötön? vai onko jollain muita ideoita.ainiin kun laitoin tulpat ja johdot,niin lähti normaalisti kaikilla käyntiin ja kävi hyvin,ennenkuin annoin pikkasen kierrosta,sitten sammui kertalaakista :seina