4g63 käy liian rikkaalla?

huli80

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2012
Eli otin tänään siirtokilvet mitsuun että saan otettua koe ajon koneen vaihdon jälkeen ja että hakisin päästölapun.kone toimi todella hyvin joka kierrosalueella ja vetoja oli myös isolla vaihteella alakierroksilla,eli ei käynyt tukehtumaan yms.ajoin auton kaverin työ paikalle ja laitettiin testeri kiinni ja hetken arvot olivat hyvät,mutta sitten CO arvot hyppäsi yli 6.0 kun ihanne arvot olisi muistaakseni jotain 0.25-0.35? Mistä moinen voisi johtua ja mitä olisi tehtävissä?tiedän että asiaa on vaikea lähteä selvittämään näiden tietojen perusteella,mutta jos jollain olisi kokemusta asiasta.uskoisin että asiaan liittyy jotenkin se että kylmänä ei meinaa lähteä käyntiin,mutta kun lirkuttaa kaasua (mitä ruiskukoneessa ei tarvitse kyllä tehdä) niin se alkaa hörähtelemään käyntiin aivan kuin saisi siinäkin vaiheessa liikaa ainetta ja kun painaa kaasua nii se saa happea sekaan ja kun lähtee tyhjä käynnille,tukehtuu jos antaa kaasua.pajalla ohjeena oli laittaa fortea tankkiin ja ajella vaan,mutta ei se ole helppo eikä halpa kokeilu leimaamattomalla autolla :seina
 
Vs: 4g63 käy liian rikkaalla?

auto -94 gli galant johon vaihdettu 4g63 lohko ja kansi gti -91 gallusta, kaikki muut -91 eclipsestä eli apulaitteet,ruiskut,boksit yms.auto ollut alun perin 1.8 ohc jonka katti ja lamda paikoillaan autossa
 
Takaisin
Ylös Bottom