4g63 lancer stw-04 vs. evo 7-8 alustakyssäriä...

schnipu

New Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2014
Sijainti
Heinola
Elikkä siis, erinäisiä puslia nyt ainakin takapäähän menis vaihtoon tuossa lancerissa, ja eestä ehkä kallistuksenvakaajaa\ niiden kumeja. Takajousiakin täytyy katella ko ehkä toinen juuresta poikki.

Kattelin camskilliltä evo 7-8 osastolta nuita, niin näyttää aikasta samoilta nuo osaset.. takakallistuksrnvakaajan puslat näyttäs samalta
http://www.camskill.co.uk/m8b0s2336p57579/SUPERFLEX_-_Rear_Anti_Roll_Bar_Bushes_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_7_8_CT9A

Janää myös
http://www.camskill.co.uk/m8b0s2336p1349/MITSUBISHI_LANCER_EVOLUTION_%28EVO_7_8_CT9A%29_-_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Rear_ARB_Droplinks_%28each%29_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_7_8_CT9A

Kysymys kuuluu, onko kellään tietoa tai kokemusta mitkä palikat on ns. Päikseen meneviä.
 
Vs: RE: 4g63 lancer stw-04 vs. evo 7-8 alustakyssäriä...

On tietoa, voin huomenna avata tarkempien tuotelinkkien/kuvausten kanssa mutta näin nopeasti:
Em. Autojen välillä ei alustassa ole mitään "samaa" eli ainakaan tuotenumerot ei ole samoja.
 
Vs: 4g63 lancer stw-04 vs. evo 7-8 alustakyssäriä...

Noniin, pientä selontekoa:

Taka koiranluut on saman kokoiset (ei 100% samat, mutta käy) kuin Volvo V40/Mitsubishi Carisma eli uuden nivelen saat esim. Motonetistä tai Kaha/Koivunen jakelulta. Motonet varaosanumero 18-1435. Siinä tulee puslat mukana.

Itse ostin tuon mutta sen lisäksi ostin siihen Superflexin puslat Sporttiauton kautta puhelimitse. Eli mulla oli puslan koosta mitat ja sanoin et tarviin tämmöset -> kaveri katto kataloogista -> tilas ja postitti mulle. Makso muutaman kympin. Noi Motonetin puslat tais mulla kestää hyvänä vuoden/30tkm joten PU puslat kyllä puolustaa paikkansa. Rakenne kun on aika idioottimainen. Rehellisesti sanottuna näin jälkikäteen olisi pitänyt kokeilla uniball nivel + kierretankoa + korilaatat + mutterit komboa :D Ei pääsis joustamaan :-*

Noita takavakaajan puslia en vaihtanut kun mulla oli hyvässä kunnossa vielä, mutta uskon että saat ne myös Sporttiautosta jos mittaat vakaajan paksuuden (en muista ulkoa) ja karkeet ulkomitat OEM puslista (nehän lähtökohtaisesti on merkistä riippumatta ~saman kokoiset ja mattopuukolla voi sovittaa PU puslia).

Tuohon autoon saa vaikka mitä varaosia ihan tarvikeliikkeistä, kun jaksaa hieman tutkia mitkä osat käy kiinni ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom