4g63 männät ja kiertokanget

aukka

Klipsi
Liittynyt
8 Toukokuu 2010
Sijainti
Uusikaupunki
Sopiisko evon männät ja kiertokanget minun -94 eclipseen?
Elikkäs onko 4g63 vaparin ja 4g63 turbon männillä ja kiertokangilla eroa ? :)
 
Vs: 4g63 männät ja kiertokanget

aukka sanoi
Sopiisko evon männät ja kiertokanget minun -94 eclipseen?
Elikkäs onko 4g63 vaparin ja 4g63 turbon männillä ja kiertokangilla eroa ? :)

sopii jos sulla on 7pulttinen 4g63 kone... ecli kun voi olla myös syslerin a420 koneella...

eroa on kestävyydessä, evon kanget on paremat kuin vaparin. vaikka vaparinkin kanget kestää sinne ~300hv tietämiin.
 
Vs: 4g63 männät ja kiertokanget

Okei, mitä muuten tarkoittaa toi 7-pulttinen. Ja miten puristukset on pudotettu turbo evon koneissa?
 
Vs: 4g63 männät ja kiertokanget

aukka sanoi
Okei, mitä muuten tarkoittaa toi 7-pulttinen. Ja miten puristukset on pudotettu turbo evon koneissa?

vauhtipyörä on 7pultilla kiinni, vaikka lohko onkin 4g63 niin on erilainen vanhan 6pulttiseen verrattuna.
toki sopii ne evon kanget tuohon 6pulttiseenkin mutta vaatii kikkailua..

eli 6 ja 7 pulttisen erottaa vauhtipyörän pulttimäärästä.


evon männät on vähän matalamat ja ovat kuppimaiset
(esim mulla gti galantin männät vs evo8 männät) galantin männät korkeemat ja tasalakiset
evossa on hiukan kuppimaiset, venttiilin kolot löytyy molemista.
evo 4-9 mäntiin pitää sorvata imuventtiileille tilaa, kone kun on toisin päin keulalla niin imu ja pako eripuolilla...
 
Vs: 4g63 männät ja kiertokanget

Jos mä sit vaan hankin iha vapari männät ja kiertokanget, ku ei toho vapariin mitään kestävämpiä tarvi ja pääsee helpommalla.
 
Vs: 4g63 männät ja kiertokanget

Juu, ja jos vaparia et ole turbottamassa, niin puristussuhteen lasku tekee aika ison tehohäviön, eli ei turbon mäntiä/osia (jotka vaikuttaa puristuksiin) vapariin! ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom