En etsimällä löytänyt aihetta käsittelevää juttua, joten polkasin uuden topikin aiheesta. Kun laittaa 4g63 8v kaasarikoneeseen GLSI Galantin 4 pisteruiskun imusarjan, niin eteen tulee pari kysymystä.
Ensinnä:
Kaasarin imusarjassa on vesikiero molemmista päistä ja kannessa on vesikanavat imukanavien molemmilla puolilla. GLSI imusarjassa ei ole kanavaa jasemmassa päässä, eli se tulppaa vasemman kanavan. Tämä ei line hyvä asia. Pitäiskö siihen imusarjaan kikkailla joku reikä siihen, että sais vesikierron toimimaan, vai mitä?
Toiseksi:
Kaasarissa on polttoainepumppu imukanavan keskellä -> kannessa on siis keskellä reikä, josta pumpun akseli menee kannen sisään. Joissakin kansissa tämä reikä on tulpattu metallilätkällä. Jos laittaa glsi imurarjan, niin lätkä ei mahdu olemaan paikallaan. Tässä on 2 vaihtoehtoa. 1. sahata imusarjasta keskellä oleva jäykiste pois, jolloin lätkä mahtuu olemaan 2. hitsata se kannessa oleva aukko umpeen. Suosituksia?
Mika
Ensinnä:
Kaasarin imusarjassa on vesikiero molemmista päistä ja kannessa on vesikanavat imukanavien molemmilla puolilla. GLSI imusarjassa ei ole kanavaa jasemmassa päässä, eli se tulppaa vasemman kanavan. Tämä ei line hyvä asia. Pitäiskö siihen imusarjaan kikkailla joku reikä siihen, että sais vesikierron toimimaan, vai mitä?
Toiseksi:
Kaasarissa on polttoainepumppu imukanavan keskellä -> kannessa on siis keskellä reikä, josta pumpun akseli menee kannen sisään. Joissakin kansissa tämä reikä on tulpattu metallilätkällä. Jos laittaa glsi imurarjan, niin lätkä ei mahdu olemaan paikallaan. Tässä on 2 vaihtoehtoa. 1. sahata imusarjasta keskellä oleva jäykiste pois, jolloin lätkä mahtuu olemaan 2. hitsata se kannessa oleva aukko umpeen. Suosituksia?
Mika