Vs: 4wd farkku lancer ostos
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=2694.0
<-Nelivetolöpinää.
TP-akselit: anna olla paikoillaan, jos siellä sellaiset on. Ei siellä välttämättä edes ole niitä, vaikka olen kyllä nähnyt sellaiset (yhdessä) 4G37 lohkossa. Jos TP-akselit on lohkossa, siihen ei taida saada mitään poistokittiä, ellei kävisi niin hyvä tuuri, että 4G6# koneiden poistokitti kävisi suoraan. Ja jos siellä on tuoreet hihnat paikoillaan, niin TP-akseleista ei ole mitään haittaa. Hyvin ne on budjettiraaserissakin pyörineet, ja sillä on kyllä ajettu radallakin.
Laatikko: aika hyvä kysymys.... uudemman Lancerin lootakuvissa ei näy ainakaan mitään alipainehärdellejä. Periaatteessa se voi olla se vitosen kytkentä TAI keskilukon kytkentä. Jos se alipainerasia on lootan etupuolella, niin veikkaisin sen kytkevän viitosvaihteen. Jos taas kulmavaihteen luona tai lootan takapuolella (tasauspyörästön tienoilla), niin silloin se liittynee keskilukkoon. Tietty äkkiähän sen huomaa jos vitonen ei kytkeydy: keppi liikkuu, mutta kierrosluku pysyy samana.
EDIT: saitkin näköjään jo selvitettyä ne piuhat