Onko kellään tietoa että jos tuon "Variable Induction control" -mokkulan sensori ("Variable Induction control valve position sensor") on hajalla, niin vaikuttaako esim. luistoneston toimintaan?
Ja, onko kukaan perehtynyt tollasen sensorin sielun elämään, että löytyykö mitään mittausarvoja, tai keinoa huijata moottorinohjausta testi mielessä tai tilanteessa että ko. sensori on hajalla.
Sen verran itse kyllä asiaa tutkiskellessä huomasin että antaa mielestäni boksille jotain vaihtelevaa jännite tietoa, kait?
Ja, jos on näin tekee, niin huijaus voi olla hankalaa...
Niin, kyseessähän on siis sensori joka haistelee imusarjan pituutta säätelevän sähkömoottorin akselin kierroksia tai kohtaa, ja ko. sensoriin menee 4 johtoa....
Mutta jos löytyis jotain mittausohjeita tai keinoja varmistaa sensorin kuntoa, niin kaikki tieto otetaan vastaan....
Ja, onko kukaan perehtynyt tollasen sensorin sielun elämään, että löytyykö mitään mittausarvoja, tai keinoa huijata moottorinohjausta testi mielessä tai tilanteessa että ko. sensori on hajalla.
Sen verran itse kyllä asiaa tutkiskellessä huomasin että antaa mielestäni boksille jotain vaihtelevaa jännite tietoa, kait?
Ja, jos on näin tekee, niin huijaus voi olla hankalaa...
Niin, kyseessähän on siis sensori joka haistelee imusarjan pituutta säätelevän sähkömoottorin akselin kierroksia tai kohtaa, ja ko. sensoriin menee 4 johtoa....
Mutta jos löytyis jotain mittausohjeita tai keinoja varmistaa sensorin kuntoa, niin kaikki tieto otetaan vastaan....