80-120kmh/kiihtyvyys

Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Ihan tontilla nuo Puten arvot näyttäs olevan, jos vertaa omiin vanhoihin Race Chrono + 1Hz gps palikka arvontoihin. 2,4-2,6s. BC:n 272 nokat lisänä Puten settiin.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Tuli pari rykäsyy testattua ja kokeiltua tuota väliä kolmosella. Kiihdytys 60km/h ->

Vain ujosti kaksi vetoa ja ajat olivat 2,5 ja 2,7 eli keskiarvo 2,6.

Tankki puolessa välissä, sää aurinkoinen +15 ja rengastus 225/45/17. Ahtoja ~1,5bar

Mitattu Race Chronolla ja ulkoisella 5Hz GPS:llä ja sateliitteja vedoissa 8-10 kpl.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

evo6 sanoi
Tuli pari rykäsyy testattua ja kokeiltua tuota väliä kolmosella. Kiihdytys 60km/h ->

Vain ujosti kaksi vetoa ja ajat olivat 2,5 ja 2,7 eli keskiarvo 2,6.

Tankki puolessa välissä, sää aurinkoinen +15 ja rengastus 225/45/17. Ahtoja ~1,5bar

Mitattu Race Chronolla ja ulkoisella 5Hz GPS:llä ja sateliitteja vedoissa 8-10 kpl.
Hyvin kulkee ja lukemat linjassa, sulla kuitenkin hieman perusteellisemmin tehty sama stage kuin itsellä. Ja eikös konekin ole lähes tehtaan jäljiltä kilometrien puolesta. ;)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Putte sanoi
Hyvin kulkee ja lukemat linjassa, sulla kuitenkin hieman perusteellisemmin tehty sama stage kuin itsellä. Ja eikös konekin ole lähes tehtaan jäljiltä kilometrien puolesta. ;)
No on sillä jo yli 50tkm ajettu.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

paras tempasu turbodynamicillä 2,8s 80-120km/h g-techillä mitattuna.
Ahdot 1,7 bar. :peukku
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Lähes vakio evo 6:lla (n.300hv)mulla tuli ajaks 3-3.3s videolta ku kellonkanssa yritti räpeltää. Tossa tosin oli yks vaihto 2->3:lle. Illalla ku meen kotio päin koklaan pelkällä kolmosella. Kahtotaan mitä tulee :)

Edit: Kolmosvaihteella aikas tasan 3s. muutama kymmenys sinne tänne.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

VR-4 eteni seuraavasti:
Racechronolla N95:sen omalla gps:llä 5 mittausta nelosvaihteella.

3.3s
3.6s
4.1s
3.9s
4.1s

Tuosta jos puottaa tuon parhaimman ja huonoimman pois niin keskiarvoksi tulee 3.9s?
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

http://www.youtube.com/watch?v=Wm6GkWVVflE&feature=related

toho tyyliin oma seiska vetelee, eli about 2 sekkaa? give or take..
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

faior sanoi
http://www.youtube.com/watch?v=Wm6GkWVVflE&feature=related

toho tyyliin oma seiska vetelee, eli about 2 sekkaa? give or take..

Voimaa lähemmäs 500hv?
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Nostetaans tätä vaihteeksi.

Tuli eilen testattua '97 V6 sedan Galantilla tämä kiihtyvyys. Mittaustekniikkana oli ihan sekuntikello ja mittaus suoritettiin niin, että mittari ensin hieman yli 80:n (4-5km/h mittarivirheen kompensointi) ja sitten samanaikaisesti lappu lattiaan ja sekkarin nappi pohjaan, pysäytys siinä vaiheessa kun mittarin neula vastaavasti hieman yli 120. Molemmilla vaihteilla tein 3 vetoa ja laskin keskiarvon. Hajontaa ei ollut paria kymmenystä enempää, joten pitäisin näitä ihan ok referensseinä. Hieman varmaankin tulee takkiin tuossa, kun en aloittanut itse kiihdytystä 60 km/h lukemista, mutta varsinkin kolmosvaihteella auton reagointiaika kaasupolkimen painallukseen on melko lyhyt näin vaparikoneessa. Autossa melko tyhjä tankki, mutta muina varusteina kontissa normaalisti hylsysarjat, vararenkaat, tunkki jne työkalut sekä ratissa yksi riisitautinen kuski. ;D Tulokset:

3. vaihde 5.7s
4. vaihde 8.1s

...paremminkin vois kulkea, mutta kyllä tuolla ohi kerkeää. :)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Tulipa otettuu uutta videoo.. kohtuullisen paskalla vaihteenvaihdolla kun kamera toisessa kädessä.

http://www.youtube.com/watch?v=r2MlGlUifXY

Tehoarvioita? Pitäs päästä dynoon niin sais tuoreemmat laput.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

faior sanoi
Tulipa otettuu uutta videoo.. kohtuullisen paskalla vaihteenvaihdolla kun kamera toisessa kädessä.

http://www.youtube.com/watch?v=r2MlGlUifXY

Tehoarvioita? Pitäs päästä dynoon niin sais tuoreemmat laput.

Heitetään 380hv. 80-180 näytti olevan 8s luokkaa.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

faior sanoi
Tulipa otettuu uutta videoo.. kohtuullisen paskalla vaihteenvaihdolla kun kamera toisessa kädessä.

http://www.youtube.com/watch?v=r2MlGlUifXY

Tehoarvioita? Pitäs päästä dynoon niin sais tuoreemmat laput.

Mittaripornosta on hiukka hankala arviota sanoa, kun ei tiedä heittoja eikä näy miten tasasella vedetty. Mitä sille autolle on tehty?
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Oiskohan kukaan dynottanu omaa vehjettä sillai et ois n:3s aikaa 80-120km/h kolmosella?? Mielenkiinnosta utelen että ois jotain hajua oman gallun tehoista, varmaan ois löytyny edellisiltä sivuilta mut näytti olevan aikas paljon luettavaa et ois löytyny... ;D

Vedin tosiaan 3.3s ajan kolmosella 80-120km/h n:400kg lihasta autossa ja sellasella päähänpisto vedolla (gps) kuitenki.... että melko tarkka aika oli, varmaan muutamalla vedolla ja yksin painona sais parannettua siihen 3.0-2.8s??

Että jos joku on dynottanu autonsa ja saanut sitten kiihdytysajaksi 2.8-3.0s aikoja niin olisin kiitollinen teholukema tiedoista :peukku

Tottakai itekki dynolle ajelen kunhan kesä koittaa mut kiva ois tietää (Noin) lukemia.

Toivottavasti en liian vaikeasti kirjoittanut tätä stooria.. ::)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Arkke sanoi
Oiskohan kukaan dynottanu omaa vehjettä sillai et ois n:3s aikaa 80-120km/h kolmosella?? Mielenkiinnosta utelen että ois jotain hajua oman gallun tehoista, varmaan ois löytyny edellisiltä sivuilta mut näytti olevan aikas paljon luettavaa et ois löytyny... ;D

Vedin tosiaan 3.3s ajan kolmosella 80-120km/h n:400kg lihasta autossa ja sellasella päähänpisto vedolla (gps) kuitenki.... että melko tarkka aika oli, varmaan muutamalla vedolla ja yksin painona sais parannettua siihen 3.0-2.8s??

Että jos joku on dynottanu autonsa ja saanut sitten kiihdytysajaksi 2.8-3.0s aikoja niin olisin kiitollinen teholukema tiedoista :peukku

Tottakai itekki dynolle ajelen kunhan kesä koittaa mut kiva ois tietää (Noin) lukemia.

Toivottavasti en liian vaikeasti kirjoittanut tätä stooria.. ::)
Mun vanha kutonen kulki näin:

Putte sanoi
Tuli hieman sisäänajettua kytkintä, ja kokeiltua tuota väliä kolmosella. Kiihdytys 60km/h ->

Viisi vetoa ja ajat välillä 2,59-2,78, keskiarvo 2,68.

Tankki tyhjähkö, sää sateinen +5 ja rengastus 235/45/17. Ahtoja 1,4bar.

Mitattu Race Chronolla ja sateliittejä vedoissa 9-11 kpl.
Tuosta penkitettiin 350hp. Toistoilla ja lämpötilalla vaikutusta tuolla 80-120 välillä.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Löytyihän se omakin kirjoitelma aiheesta. Eli näin viime heinäkuussa:

80-120 aikoja tuli yks päivä mittailtua puhelimen omalla gps(nokia c5) ja racechronolla.

Lämpötila 25astetta, 5vetoa joista paras oli 1,9s, huonoin 2,5s ja keskiarvo 2,1s
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Putte sanoi
Mun vanha kutonen kulki näin:
Tuosta penkitettiin 350hp. Toistoilla ja lämpötilalla vaikutusta tuolla 80-120 välillä.

Epäilys itselläki siinä 300-350hp tienoilla ja tutulla dynotettu melkein samalla kokoonpanolla 347hp, ainoana erona mahtaa olla ecu, sillä vr4 prommiton ecu ja mulla ralliartin prommillinen ja luultavasti niitä -90luvun n,läisen ohjelmalla... Jos olen ihan väärässä ni "galaniitti" voi korjata asiaa jos sattuu lukemaan... ;D

Mutta kiitos kovasti tiedosta, nyt voin olla varmempi että ois lähempänä 350hp ku 300hp,tä.. :peukku
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Arkke sanoi
Epäilys itselläki siinä 300-350hp tienoilla ja tutulla dynotettu melkein samalla kokoonpanolla 347hp, ainoana erona mahtaa olla ecu, sillä vr4 prommiton ecu ja mulla ralliartin prommillinen ja luultavasti niitä -90luvun n,läisen ohjelmalla... Jos olen ihan väärässä ni "galaniitti" voi korjata asiaa jos sattuu lukemaan... ;D

Mutta kiitos kovasti tiedosta, nyt voin olla varmempi että ois lähempänä 350hp ku 300hp,tä.. :peukku

Tuossa ylhäällä on tosiaankin Sliderin nelosella vedot (keskiarvo 3.9s), ja testisäädöissä autosta on penkitetty muistaakseni karvan alle 300hv, eli auto kun on sama JDM kuin mulla mutta erona on toki se että ahdot barissa ja uus DP ja fujitsubo putkisto.

Itse sain tuossa männäviikolla pari kertaa nelos vaihteella ajamalla 5.6 ajan nelosella, kissa putkessa tuntus tosiaankin ahdistavan. Tosin kesymmät sytkäkartat voi kans aiheuttaa tehomenekkiä.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

J. Puhakka sanoi
Tuossa ylhäällä on tosiaankin Sliderin nelosella vedot (keskiarvo 3.9s), ja testisäädöissä autosta on penkitetty muistaakseni karvan alle 300hv, eli auto kun on sama JDM kuin mulla mutta erona on toki se että ahdot barissa ja uus DP ja fujitsubo putkisto.

Itse sain tuossa männäviikolla pari kertaa nelos vaihteella ajamalla 5.6 ajan nelosella, kissa putkessa tuntus tosiaankin ahdistavan. Tosin kesymmät sytkäkartat voi kans aiheuttaa tehomenekkiä.

Kokeiltiinko me sitä vetoa 4 vaihteella ja onnistuiko se/mikä aika oli??

Mutta kuitenni vois vkl vetää useamman kerran ja useammalla vaihteella ja vaikka yksin autossa puolella tankilla... :driver Sais sen keskiarvon..
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Arkke sanoi
Kokeiltiinko me sitä vetoa 4 vaihteella ja onnistuiko se/mikä aika oli??

Mutta kuitenni vois vkl vetää useamman kerran ja useammalla vaihteella ja vaikka yksin autossa puolella tankilla... :driver Sais sen keskiarvon..

Racechrono (med N8) pysähtyi edellä mainittu lihas kyydissä nelos vaihteella 4.4s lukemaan, olikohan 8 satelliittia.
Pitäs hommata semmonen 10hz (10 kertaa sekunnissa päivittävä) ulkoinen gepsi niin sais tarkempia tuloksia, nythän tuossa on mahdollisuus jopa sekunnin virheelle riippuen satelliittien määrästä.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Voi voi, kyllä perhehelvetillä (-99 legnum type-s automaagi) on viellä matkaa noihin urheiluautojen lukemiin ;D

+0 astetta, puoltankkia bensiiniä ja n.40-50kg työkaluja ja soittimia luukussa. C7 + racechrono, satelliitteja 5-10kpl.

1. 5s
2. 5.6s
3. 5.2s
4. 4.7s
5. 5.2s
6. 5.3s
7. 4.7s
8. 5.4s
9. 4.5s
10. 5.3s

Kaikki muut vedot vedin kolmosella 60km/h --> 120km/h, poikkeuksena nopein 9. veto, minkä alotin tasan 80km/h --> 120km/h

Auto kaikinpuolin vakio... Mahtaako olla ponit tallessa ja karkuteillä? ;D
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

MäTSi sanoi
Voi voi, kyllä perhehelvetillä (-99 legnum type-s automaagi) on viellä matkaa noihin urheiluautojen lukemiin ;D

+0 astetta, puoltankkia bensiiniä ja n.40-50kg työkaluja ja soittimia luukussa. C7 + racechrono, satelliitteja 5-10kpl.

1. 5s
2. 5.6s
3. 5.2s
4. 4.7s
5. 5.2s
6. 5.3s
7. 4.7s
8. 5.4s
9. 4.5s
10. 5.3s

Kaikki muut vedot vedin kolmosella 60km/h --> 120km/h, poikkeuksena nopein 9. veto, minkä alotin tasan 80km/h --> 120km/h

Auto kaikinpuolin vakio... Mahtaako olla ponit tallessa ja karkuteillä? ;D

mä joskus kattelin logista jotain 3:lla alkavaa korkeeta lukua (evoscan) mutta sulla on kyllä toi painavin versio vielä itselläsi. Kyllähän se ecu kannattaa puukottaa ainakin läpi. :)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

mystinengalant sanoi
mä joskus kattelin logista jotain 3:lla alkavaa korkeeta lukua (evoscan) mutta sulla on kyllä toi painavin versio vielä itselläsi. Kyllähän se ecu kannattaa puukottaa ainakin läpi. :)

Jotenkin tuntuu helvetin vaisuilta lukemilta :( (nämä omat ajat)

Nooh, koko putkisto odottaa dp:n kera tallissa 1.5 leimaamista, minkä jälkeen ecu voisi tarvita jotain näpräämistä. Jos sais nipistettyä kymmenyksen tai toisen pois tuosta ajasta.

Lähinnä sen takia kävinkin testaamassa, et näkis jostakin, et onko mitään muutosta tapahtunut.

Joku muu sais käyrä legnumilla rykäseen kanssa, näkis vähän.

Tuntuu kun lukkee netistä, niin porukoitten kingcapit painelee milteen samoihin lukemiin ;D
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Oliko ahtomittaria, vähän kuulostaa toi "nopein veto alolettu 80km/h" siltä että siellä ahdot hiipuu jos alottaa aikasemmin....
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

mystinengalant sanoi
Oliko ahtomittaria, vähän kuulostaa toi "nopein veto alolettu 80km/h" siltä että siellä ahdot hiipuu jos alottaa aikasemmin....

On niin vakio auto, ettei ole semmostakaan :( mut vois olla ihan pätevä teoria.

Olen vähän mittareita vastaan, kun pilaa orkkis sisustaa, mut pitäsköhän semmonen hankkia..
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Asian voisi myös tarkastella evoscanilla
Kuulostaa kyllä aika vaisulta kun V6 vaparigalantillakin pääsee 5,3 lukemiin
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Mielenkiintosta luettavaa nämä.
Saakos androidille moista softaa.. vois tuolla manuaalivaparilla koittaa tyyliin aloittain 2:lla 60kmh:sta ja heittäs 3:n sisään just ennenku 80kmh ylittyy..tai jotain. Vähän kytkintä voi poltattaa, mut ei kai se kerta viel pahaa tee :p
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Mätsi et sinä yksin ole, täällä on toinen ihmettelijä..

Ja tosiaankin vaikuttaa se putkisto+kissa vaikuttanee tuohon aikaa PALJON... (Putki ahistaa niin ahdot ei nouse niin nopeasti kuin voisivat)
Tiedän sen että omalla 240hp JDM 6G VR-4:Ella saan sen 5.7s 80-120km/h (nelosella), ja on tässä testattu toisellakin vakio VR4 niin samaa luokkaa..

ja Slideri ja co vetelee putkivirillä ja +50hp (ahdot) ~2-3s ajasta pois.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

MäTSi sanoi
Voi voi, kyllä perhehelvetillä (-99 legnum type-s automaagi) on viellä matkaa noihin urheiluautojen lukemiin ;D

+0 astetta, puoltankkia bensiiniä ja n.40-50kg työkaluja ja soittimia luukussa. C7 + racechrono, satelliitteja 5-10kpl.

1. 5s
2. 5.6s
3. 5.2s
4. 4.7s
5. 5.2s
6. 5.3s
7. 4.7s
8. 5.4s
9. 4.5s
10. 5.3s

Kaikki muut vedot vedin kolmosella 60km/h --> 120km/h, poikkeuksena nopein 9. veto, minkä alotin tasan 80km/h --> 120km/h

Auto kaikinpuolin vakio... Mahtaako olla ponit tallessa ja karkuteillä? ;D


Ja tuohon ihan ensinmäiseen aikaan kuuluu myös vaihto 3-4:lle. Ei lukittanu siinä ekassa vedossa turbiini, niin vaihto vaihetta.

Muut sain vedettyä ihan normaalisti kolmosella. Muuten tuntuu hassulta kun auto toimii helvetin hienosti ja vetoja tuntuu olevan (työtransportterin jälkeen fillarikin kulkee kovin), ei ole mitään vertailukohtaa miten tuommosen pitäisi liikkua. Mut rupee vaikuttamaan, että jotakin jää tapahtumatta pellin alla ;D

Pitää varmaan lainata joltain ahtomittaria, et näkee onko siellä alipainetta vaan... ::) ;D

E: Mulla oli tuossa kesällä pikkurillin pään kokonen reikäkin kuulerissa, ihmettelin kun auto pihisi helvetin paljon.. Nooh, reikä paikattiin.. mutta ei silti tuntunut, että meno olisi mitenkään parantunut, vaikka tuommonen vaikuttaa jo helvetin paljon(ainakin näin luulisin), jos paineen lykkää harakoille.

E2: Nyt kun tarkemmin rupijaa miettimään, ilmoittaako nuo pillerit mitenkään olemassa olostaan äänellä? Meinaan pirun hiljasta on ainakin omassa autosa... ei mikään viittaa siihen, et olis twinturbo.

Perkele, et pitikin mennä mittaamaan... Olisin nukkunu ilman tätä tietoa yöni pirusti paremmin.. ;D
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Samppa sanoi
Vanhoja aikoja parin vuoden takaa.

Evo5

80-120km/h 1,8s

100-180km/h 5,4s

Logitettu kierrosluvun mukaan.

Tänä kesänä alle 5s 100-200?


Pitää itsekin koittaa tuo 100-180 kellotella. Antaa hyvän kuvan tehoista evoilla kun sopivasti kokoajan vetoalueella vaikka olisi isompikin ahdin, sekä ainoastaan yksi vaihteenvaihto.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Androidille löytyi tommonen, kun Dynomaster.

http://dynomaster.trackaroo.com/forums/-/message_boards/message/17310
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Onko nokialle/lumialle mitään softaa? Käsiajanotol 80 tasanopeudesta lähtö 120:een oli 3.7sek. Yhden kerra testasin ;D 4.vaihde kysees
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Vakio E33A

1. 8,6 (3 vaihde, loiva alamäki)
2. 9,6 (3 vaihde, loiva ylämäki)

Toi on vähän huono vetää, kun kuulostaa niin pahalle toi moottori siellä punarajalla.
Tuli myös kokeiltua 4:lla, mutta ne ajat menikin sitten jo yli 10s.

Tuli myös kokeiltua työ-möhkö-fantilla. (XC60)

1. 5,6 (4 vaihde)
1. 5,5 (4 vaihde)
1. 5,6 (S-vaihde)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Vertailun vuoksi, edellinen auto volvo s60 2,4 turbo (n.230hv) 4,2-4,3 sekuntiin tuon 80-120kmh välin
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Putkivireinen Evo IX

Kitkoilla, tasaisella, motarilla, lentävällä lähdöllä, 1 henk. kyydissä ja etanolia tankki täynnä ;D
Ajat tarkistettu videolta 80-120km/h mittarinopeudesta (frame kerrallaan) Videoredo editointisoftalla.

2,02 sek (3 vaihde)
2,19 sek (4 vaihde)
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Evokuutio sanoi
Putkivireinen Evo IX

Kitkoilla, tasaisella, motarilla, lentävällä lähdöllä, 1 henk. kyydissä ja etanolia tankki täynnä ;D
Ajat tarkistettu videolta 80-120km/h mittarinopeudesta (frame kerrallaan) Videoredo editointisoftalla.

2,02 sek (3 vaihde)
2,19 sek (4 vaihde)

mittailitko muuten ennen etanoliin siirtymistä näitä aikoja? ite testailin äsken joitakin vetoja kolmosella (v-poweria tankki täynnä, 1 henkilö + jonnin verran kamaa kyydissä), ja aika tasaisesti 2.5 sek aikoja sieltä tuli.. kieltämättä melkoinen ero! :eek: :peukku
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

nahkuri sanoi
mittailitko muuten ennen etanoliin siirtymistä näitä aikoja? ite testailin äsken joitakin vetoja kolmosella (v-poweria tankki täynnä, 1 henkilö + jonnin verran kamaa kyydissä), ja aika tasaisesti 2.5 sek aikoja sieltä tuli.. kieltämättä melkoinen ero! :eek: :peukku

Kyydittävät (=paino) vaikuttaa aika paljon tuohon aikaan. Mut Stenu hei, kun oot seuraavan kerran rundilla savossa päin niin käydään kokeilemassa miten ne etanoliputkivireiset käytännössä menee. Omakin auto rupeaa olemaan suunnilleen ookoo kokeiltavaksi.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Pietari sanoi
Kyydittävät (=paino) vaikuttaa aika paljon tuohon aikaan. Mut Stenu hei, kun oot seuraavan kerran rundilla savossa päin niin käydään kokeilemassa miten ne etanoliputkivireiset käytännössä menee. Omakin auto rupeaa olemaan suunnilleen ookoo kokeiltavaksi.

hahah :D
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Pietari sanoi
Kyydittävät (=paino) vaikuttaa aika paljon tuohon aikaan. Mut Stenu hei, kun oot seuraavan kerran rundilla savossa päin niin käydään kokeilemassa miten ne etanoliputkivireiset käytännössä menee. Omakin auto rupeaa olemaan suunnilleen ookoo kokeiltavaksi.

ok, oon sitten ensin muutaman viikon syömättä. ;D
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Infoa vaan heti tarjolle jos löytyy moinen WP7.5 softa.
 
Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys

Legnumilla

1. 3 sek
2. reilu 14 sek. ku tul poliisit vastaan :D
3. 3,1
4. 2.9
 
Takaisin
Ylös Bottom