82' coltin pyyhkijöihin paussia miten ?

teme

New Member
Liittynyt
20 Syyskuu 2004
Sijainti
Helsinki
Autona siis 1982 vm. automaatti coltti 1.4

Tällä hetkellä pyyhkimien kytkin menee seuraavasti järjestyksessä alhaalta ylös:

-->kertapyyhkäsy --> OFF --> 1 --> 2

Muuten toimii hyvin nuo asennot mutta 1 tai 2 asennossa ei ole ollenkaan paussia pyyhkimisen välillä, eli se vain pyyhkii tasasta tahtia.

Pitäisi saada tuo 1 asento esim : Pyyhkäsy --> 8s pause -->pyyhkäsy -->8s pause -->pyyhkäsy etc......

Ehdotuksia miten tämä onnistuu ? Alkaa tuo käsin joka 10s. välein napin painaminen rasitta... :p
 
kaksi vaihtoehtoa: otat ne pyyhkijän kilkkeet turbosta (jossa on yleensä aina musta sisustus ja kojelauta -voi aiheuttaa sopivuus ongelmia kun ei pääse vaihtamaan koko mittariston palaa) tai sitten juurikin tuo jälkiasennusrele..
 
Oisko mitään kaavioita tuosta pyyhkijöiden sähköistä, vai suoraa infot minne kohtaan ja mimmonen rele kannattaa asentaa.

En ala kyllä mitään monen kymmenen euron releitä sinne laittamaan, eikös sinne kelpaa jokin ihan basic rele ?
 
sellanen jälkiasennus tihku ei voi montaa euroa maksaa, ennemminkin on ongelmana, että mistä löydät sellaisen, tihkut kun ovat olleet autoissa vakiona jo piiiitkän aikaa... se rele on siis tuollainen 80-luvun alun lisävaruste, eli kohta antiikkia sekin...
 
No kyllähän semmosen itse sinne tekee kun saisin vain ne kaaviot sähköistä jostain. Samallalailla se sähkö kulkee 2000 luvulla kuin 1980 luvulla :D
 
Niko Päivinen sanoi
sellanen jälkiasennus tihku ei voi montaa euroa maksaa, ennemminkin on ongelmana, että mistä löydät sellaisen, tihkut kun ovat olleet autoissa vakiona jo piiiitkän aikaa... se rele on siis tuollainen 80-luvun alun lisävaruste, eli kohta antiikkia sekin...

mulla vois edelleenkin olla sellanen tallissa ;D
 
Spöck sanoi
Niko Päivinen sanoi
sellanen jälkiasennus tihku ei voi montaa euroa maksaa, ennemminkin on ongelmana, että mistä löydät sellaisen, tihkut kun ovat olleet autoissa vakiona jo piiiitkän aikaa... se rele on siis tuollainen 80-luvun alun lisävaruste, eli kohta antiikkia sekin...

mulla vois edelleenkin olla sellanen tallissa ;D

Paljonkos pyydät :)
 
ihan sama, jos vaan löydän sen... ;D,
sanotaan 10€....
voisin ehkäpä järjestää myös sen postissa sulle ilman hintaa....

Katon huomenenna jos mötikkä löytyy...., ilmottelen sitten!
 
Takaisin
Ylös Bottom