-88 Pajero HT "hp to kW"

Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaaaaa ja koska sitte kaikkeen tähän se aika otetaan... :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Aikaahan on, se on vaan priorisointi kysymys. Ja muista, se kenellä on eniten romua pihassa kuollessaan, voittaa.... ;)


(+osa työstähän tuli jo tehtyä...)
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

no mä ainakin vielä johdan romun suhteen... :D ja niinkai se pitää priorisoida
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Onko näitä tämänmallisia tehty alunperin tuolla pannulla minkä olet nyt paikoilleen istuttanut? Vai oletko tehnyt jotain uniikkia? Vaikka OEM mies olenkin, näin periaatteessa, niin tuollaiset pajerot ei ole vielä niin harvassa että tuo mielestäni kovin suuri rikos olisi. Varsinkin kun ottaa käytännön syyt huomioon. :p
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

onhan se sillai harvinainen ettei ihan joka päivä vastaan tule ja 2.5 td ic cabrio pajero on melkei uniikki....
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Aika hyvä kysymys, siis että onko avoja tehty dieselinä alunperin. En itseasiassa tiedä. Varmaa on kuitenkin se, että harvinaisempi se on Suomessa dieselinä kuin bensana. MCFORCissa oli puhetta yhdestä toisesta dieselöidystä yksilöstä, samoin V6 koneisia on pari Suomessa.

Tämän KO. yksilön kunto pohjan ja rungon puolesta on myös sitä luokkaa, että en itsekään (myös OEM henkisenä) vuodata kyyneleitä tätä modatessa. Eli ulkonäkö pettää sen suhteen. Kuvia edellisen omistajan "ihan ite hitsasin" paikkauksista ja paikkaamatta jättämisistä on kyllä tulossa, niitä tuli räpsittyä tekniikkaswapin aikana. Synkkää kamaa luvassa.
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaa meinasit vääntösauvojen tilalle coilarit tai pussit?
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaa meinasit vääntösauvojen tilalle coilarit tai pussit?

Jep. Jotain massasta erottuvaa kato... ;D

Pussitkin kannattaisi luultavimmin tehdä "coilover" tyyliseen tolppaan (iskari sisällä), joka tulisi alhaalta kiinni nykyisen iskarin kiinnityksen tienoille. Ylös joutuisi sitten taiteilemaan uuden kiinnikkeen runkoon, putkesta.
 
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Niko Päivinen sanoi
Tämän KO. yksilön kunto pohjan ja rungon puolesta on myös sitä luokkaa, että en itsekään (myös OEM henkisenä) vuodata kyyneleitä tätä modatessa. Eli ulkonäkö pettää sen suhteen. Kuvia edellisen omistajan "ihan ite hitsasin" paikkauksista ja paikkaamatta jättämisistä on kyllä tulossa, niitä tuli räpsittyä tekniikkaswapin aikana. Synkkää kamaa luvassa.
:peukku Jaksamista! :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom