-89 Lancer ja sen sytytys?

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Eli,onko kyseisessä mallissa enää kärkiä/katkojaa?
Kun kattelin v.jakajan sisälle,niin äkkiseltään näytti samalta ku gallus,mutta siinä jakajan kyljessä oli kuitenkin pyöree konkan näkönen motti.
Trankku jne oli kylläkin samat ku gallus.
Jos on kärjetön,niin mitäs varten se motti siinä on?
Niin,ja kone 1,5 kaasari.
Kun tuntuu pientä epätasasuutta tasakaasulla,ja tyhjäkäynnillä hieman hummailee,kuulee ja jotenkuten tuntee,mutta kiekkamittarissa se ei näy.
 
Kärjetön on. Konkka on ilmeisesti häiriönpoistaja.
Nykiminen tasakaasulla varsinkin kuumalla ilmalla johtunee siitä että seos on liian laiha. Pitäs olla 0,5% 3000 kierroksella. Korjaus pääsuutinta vaihtamalla sopivaksi.
 
uge sanoi
Nykiminen tasakaasulla varsinkin kuumalla ilmalla johtunee siitä että seos on liian laiha. Pitäs olla 0,5% 3000 kierroksella. Korjaus pääsuutinta vaihtamalla sopivaksi.
Hmm,en sano tohon VIELÄ mitään,vaihdetaan ny ensiks kulutusosat ja sitten vasta rupeen hutkiin.Kun en jaksais tällä kulutuksella tota uskoo.Mutta kiitos vastauksesta!
 
Suuri kulutus voi johtua esim. ryypyn väärästä toiminnasta, varmaan yks suurimmista syistä suureen kulutukseen. Silti lämpimänä kierroksilla seos voi olla liian laiha. Mutta tuonhan tietää kun mittaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom