-89 lancer mittarinpohjat

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
ei kellään ois skannattua kuvaa tai jotain kuvaa mitsun mittarinpohjista oikeassa koossa?? ku ei mistään löydy vaikka kuinka ettiny oon...  ??? vois photarilla tehä komiat mut ei viihtis ruveta vielä purkamaan mittaristoa...

niin ja kyseessä on GL mallin mittaristo... eli ei kiekkomittaria

Kiitos!
 
Nii ja myös sellainen että miten saa mittariston NEULAT irti ku ei viihtis lähtee repimään väkisin ku hajoaa kummiskin.. onko ne liimattu kiinni? ja sitten mitä mun kannattaisi ottaa huomioon että vielä purun jälkeenkin mittaristo toimisi oikein. Että saan neulat oikeisiin kohtiin vielä takaisin..
 
Yleensä ne neulat on vaan painamalla, pane tarkkaan muistiin mihin ne sojottaa enne irroitusta ja laita takaisin täsmälleen samaan kohtaan. Älä missään nimessä rupea pyörittelemään niitä pois sieltä on muuten mittari pian entinen jos se jousi siellä kuoleentuu, parhaiten ne lähtee esim ruuvareilla vääntämällä suoraan ylöspäin.
 
kannattaa laittaa haarukka sinne alle ja sillä nostaa niin lähtee hyvin! oon otanu monesta mittarista.. ;)
 
joo hienosti lähtivät irti ja takaisinkin meni hienosti... ainoa vaan että bensamittari jäi näyttämään enemmän mitä siellä oikeasti on mutta eipä tuo haittaa kun valo toimii.. :) ei tullut sitten skannattua niitä pohjia samalla... :/
 
En viitsinyt tehdä uutta aihetta, joten kysäisempä täällä. Tietäiskö joku mistä löytyisi vm.89 lancer 1,5glx: sään mittarinpohjia ? Ei oikein mistään tunnu löytyvän :/
 
Kysunkin tässä samalla, mistä mittaripohjat -89 1.5 GLXi:hin eli kiekkakello myös??? Anteeksi että lainasin jo kyseessä ollutta kysymystä. Ajattelin että näin tämä näkyy parhaiten! :peukku
 
Multa saa mailiin GTi:n valkoiset mittaritaustat, eroo "normi" mittareista että huiput on isommat (km/h ja rpm). Aikanaan tallennettu coltmania.de -sivustolta.

Kannattaa taaskin käyttää hakua ja löytää esim tämä: Klik
 
Eli kuinka moni on vaihtanut 88-92 lanceriin mittarinpohjat, onko kuin paha homma. Ja vähän viimehetken vinkkejä kaivataan, ennenkuin alan nykimään irti! ;)
 
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13894.0

Kiekkomittarin neula ja lämpötilan neulat kannattaa jumiuttaa jotenkin (lue. hyvin) ettei ne näyttele mitä sattuu sen jälkeen.. paska homma mut tulipahan tehtyä..
 
Takaisin
Ylös Bottom