-89 Pajeron valot sekoilee

s.kaulaote

New Member
Liittynyt
29 Syyskuu 2009
Joo tuli sellanen ongelma että lyhkäset ovat himmeät ja pitkien merkkivalo palaa kokoajan.
Pitkät pelaavatten normaalisti! ::)

Vaihdoin repsikan puolelle uuden pistokkeen ja karvat on samalla tavalla kun kuskin puolella..

Olisko ideoita missä olen ryssinä tämän(kin) homman! ;D

Edit: Voisko viallinen valorele tehdä tällästä?
 
Vs: -89 Pajeron valot sekoilee

jos enne pistokkeen vaihtoo pelas normaalisti nii sitte taisit ryssiä jotain. mulla keltane ylhäällä,ruskia oikeella,valakoone vasemmalla.nämä naamapuolelta katottuna.
 
Vs: -89 Pajeron valot sekoilee

Ei ne ole pelannu normaalisti ennen pistokkeen vaihtoakaan..mitä niitä menee vaihtelee jos ihan priimasti pelittää!

Minulla ei tollasia värejä siellä ole kyllä ollenkaan.
 
Vs: -89 Pajeron valot sekoilee

mitäpä niitä vahtelee.. itte oon vaihtanu moneenki pirssiin ennenku non sulanu klimppiin ::).
 
Vs: -89 Pajeron valot sekoilee

Luulisin että tässä on kyseessä maadoitusvika.
Japsit tekee noita valokytkentöjä niin että maadoitus ohjaa lyhyet ja ptkät valot.

Vähän samantyyppinen vika oli omassa romussa. Pitkien merkkivalo oli pitkään ollut pimeänä ja yhtäkkiä hävisi pitkät kokonaan. Vaihdoin molemmat h4 kannat sekä sulakelootan pohja. Ei auttanut, kävi niin että toinen valo oli helvetin kirkas ja toinen himmeä.

Kyseessä oli kuitenkin 1kpl nasta hapettunut liittimessä välillä: valoviiksi-sulakeloota.
 
Vs: -89 Pajeron valot sekoilee

Nyt on kirkkahat tuikut nokilla! :peukku
Vaihdoin sen toisenki puolen pistokkeen sinne.
Olis pitänny heti alussa suoraa vaihella molemmat mutta oli niin ahtaassa välissä se kuskin puoli että laiskuus iski... :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom