-89 pajerosta ois kysyttävää...

J

jali

Guest
onko 89 vm 2,5l tdi pajerolle 470tkm liikaa? ja ois hianua jos sais tiätää mitä niis on yleesiä vikoja... ja että pitääkö paikkansa ku kuulin että jakolaatikko ei välttämättä oo kestävintä sorttia? ku ois 4500e pyynti sellaasesta mikä kiehtoos... :)
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

:(

Katoppas tältä samalta alueelta toi sticky FAQ/UKK.

Siellä on ainakin Päivisen postaus yleisimmistä pajerojutuista. Ja varsinkin toi päiväkirja.
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

Se voi olla liikaa tai sitten ei. Kaikki riippuu miten autoa on pidetty ja huollettu. Kyllä se tekniikka hoidettuna kestää.
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

jali sanoi
onko 89 vm 2,5l tdi pajerolle 470tkm liikaa? ja ois hianua jos sais tiätää mitä niis on yleesiä vikoja... ja että pitääkö paikkansa ku kuulin että jakolaatikko ei välttämättä oo kestävintä sorttia? ku ois 4500e pyynti sellaasesta mikä kiehtoos... :)

no on tuo pyynti ainakin liikaa jos jotain pitää kommentoida.......
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

moder sanoi
Se voi olla liikaa tai sitten ei. Kaikki riippuu miten autoa on pidetty ja huollettu. Kyllä se tekniikka hoidettuna kestää.
Mää oon samaa mieltä. Mulla on 2 pajeroa, toisella ajettu 530000km ja toisella 490000km ja molemmissa on tekniikka kunnossa. Toi 4500€ on kyllä mun mielestä aika kova hinta.....
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

Ostin pajeron 2900 euroo 390000km ajetun vm. 89 . Ja siinä oli huoltokirja ja kuitteja huolloista/osienvaihdoista mitä oli lopussa tehty autolle.
Minusta hinta on aika huikea! ??? :nykii
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

Steku sanoi
Ostin pajeron 2900 euroo 390000km ajetun vm. 89 . Ja siinä oli huoltokirja ja kuitteja huolloista/osienvaihdoista mitä oli lopussa tehty autolle.
Minusta hinta on aika huikea! ??? :nykii

Mulla noi kumpikaan ei maksanu edes noin paljon. Toi enemmän ajettu on ´89 ja vähemmän ajettu vuotta uudempi. Vanhemmasta vaan on korroosio, tuo etenkin japsien yleinen vitsaus, saanu yliotteen ja se on nyt ilman kilpiä. Viime vuonna leimattu ja 10 kuukaudessa ruostunu niin paskaks että uutta peltiä joutuu hitsailemaan varmaan hehtaarin sinne pohjaan ja molemmat runkopalkit melkein poikki ja toinen lehtijousi kiinni suunnilleen ihmeen varassa. Toi uudempi on ollu harvemmalla omistajalla ja paremmalla pidolla ja on ehjäpeltinen. Ja tosiaan huoltokirjat ja kuitit löytyy molempiin
 
Vs: -89 pajerosta ois kysyttävää...

Halpaa ja hyvää saa hakea.. Minä ostin halvan,kohta se alkaa olla hyvä ku on vaihettu uus kansi,vaihdelaatikko yms "pientä kivaa". 2xauton hinta menny 20 000km aikana remonttiin ::) Mut en silti maksais vanhasta pajerosta neljääjapuoltatonnia ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom