vaihteiston pohjassa, siellä missä ne vetoakselin kupit on löytyy semmoinen matalakantainen mutteri joka oli aika reilun kokoinen (olisiko ollut 20-24mm, apukuskin puolella) siinä on kuparirengas sen mutterin alla joka on suotavaa uusia kun sitä avaa, ei varmasti jää tiivistyksen puutteesta kärsimään.
uusista öljyistä ja niiden sisäänlaittamista on parikin paikkaa,
uudet öljyt laatikkoon saa suoraan laatikon päältä. tai sitten siitä kyljestä jossa sijaitsee vaihteiston öljynmäärän tarkastusaukko. jos luottaa siihen että 1.8 litraa sitä öljyä menee sinne laatikkoon voi huoletta kipata siitä vaihdevipujen vierestä olevasta isokokoisen mutterin alta (vissiin 21mm) öljyt sisään tai sitten siitä kytkimeen tulevan putken vierestä löytyvä muistaakseni 14mm mutterikanta (korkeakantainen) josta ne öljyt tarkastetaan. hope this helps.
eukku