-91 GTi lancer alatukivarren puslat

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Outojen lonksahdusten syy sitten löytyi lopulta :D

Alatukivarren etummainen pusla on väljä.
Tuore,juuri valmistunut katsastusinssi sen terävänä kaverina löysi.

Mutta, robleemaks muodostuu nyt uusien saaminen.
Perus autotarvike/varaosa liikkeistä ei löydy kuin taaimmaista ja sitäkin vain perus lanceriin :p

Alkuperäisenä vain koko alatukivarsi. Ainoastaan 250€

Luulis, että monella olisi kokemusta aiheesta...Jos sais vaix neuvoja.


Aiheesta on puhuttu kyllä aikaisemminkin mutta....
 
Ratkaisin vastaavan ongelman laittamalla Colttiin superflex puslat, ne on varmaan ainoa vaihtoehto ellei halua uusia tukivarsia ostaa tai teettää puslia jossain. Ajettavuuskin on aika mainio :D

Niin ja voit tietysti ostaa romikselta käytetyt mutta (vielä) kunnossa olevat tukivarret mutta tiedän sanoa että ei ne kauaa kestä, onhan niilläkin jo kilometrejä takana
 
ahaa, eli Superflexiltä löytyy... Pitää selvittää numero mihin soittaa.
Toivottavasti sieltä löytyy GTi malliin.Siinä ainakin taaempi taitaa olla erilainen.


Vaihdoitko korsma itse puslat vai teetätitkö homman.
Lähinnä sitä, että pitääkö vanha prässätä irti
 
Viilapenkin ja sopivan tuurnan avulla vanhat sain pois, vaikein osa hommassa (mun mielestä) on varmaan irrottaa alapallonivel olkavarresta jos sattuu olemaan oikein pahasti jämähtänyt...

http://www.superpro.com.au/superpro_catalogue.html

tuolla on kuvastot noihin, mallit on vissiin australialaisittain elikkä meillä tunnettu c6 lancer on tuolla cb ja gti gsr :)
Itse tilasin Sporttiauton kautta, toimitusaika oli pitkä mutta mulle uskoteltiin että se ei yleensä ole ;D
 
Paljon ne maksoi mutta jos vaihtoehtona on ostaa uudet tukivarret niin kai niistä sillon sen 130e postikuluineen maksaa
 
Onhan 130€ aika paljon...

Uuden alatukivarren kun ostaa niin LUULISIN, että siinä on alapallonivel samassa paketissa ( :p cool)
ainakin kun alapalloniveltä kyselin alkup.varaosanan niin sanoivat: Koko alatakuvarsi, olkaa hyvä.

Onko ollut mitään ongelmia superfleksien kanssa?
eli pysyvätkö paikoillaan tjsp?
 
No kyllähän ne merkkiliikkeessä mielellään myisivät sulle vaikka mitä... tosiasiassa pelkkiä palloniveliäkin saa tarvikkeena ja niitä on vaihdettu. Alkuperäinen on pelkästään prässätty paikalleen, tarvikkeessa on ura seeger-sokalle (miten se sitten kuuluukin kirjoittaa) ja varmistukseksi vielä hitsasin parilla hepillä kiinni.

Superfleksien kanssa on ajeltu ilman ongelmia, tosin ei ole vielä kovin kauaa olleet edes vielä. Ajamisen melu vähän kasvoi, mutta vastaava melun lisäys voisi tapahtua hyvin pelkästään renkaiden merkkiä vaihtamalla.
 
juuri näin teinkin eli pari heppiä vahvistukseksi.

Sullakin korsma, taitaa olla madallettu tuo colt?
Tuntuu että nuo puslat ja varsinkin alapallot taitavat kulua nopeammin madalletussa ???
Mulla on toisellapuolella jo toinen alapallo menossa...
Eihän ne kalliita ole mutta se työ siinä ottaa päähän.
 
Takaisin
Ylös Bottom