91 Lancerin pakosarjan hinta

lancer fani

New Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Sijainti
Oulu
Terve, mulla on lancerissa pakosarja halennut ja pitäs löytää Ehjä tai uusi.Olen kysellyt kutakuinkin kaikki tietämäni purkaamot oulussa ja niistä ei ole löytynyt kuin noita valmiiksi murtuneita :seina
No soitin Oulun aineelle ja kyselin uuden pakosarjan hintaa ja eivät löytäneet hinnastoa sille mut ukko heitti lonkalta et maksais noin 300-400€ :eek: Minusta melko kallis auton ikään nähden kun eihän tosta sais myytävänäkään kun noin 1500-1800€ (vaikka just remontoitu noin 1000€ edestä)

Sattuisiko keneltäkään löytymään käytettyä ehjää pakosarjaa? tai tietääkö kukaan uuden tarkkaa hintaa/paikkaa josta voisi saada edullisesti tietenkin olis hyvä jos löytäis sen ehjän käytetyn

Autohan on vm 91 1.5 GLi 12v Katalysaattori

Olisin kiitollinen jos jollain olisi tietoa uuden hinnasta tai jollain olisi käytetty ylimääräisenä :peukku
 
uge sanoi
Hatusta vetäsin sellaisen noin hinnan kuin 271,08 euroa...

Onko toi minkä liikkeen hinta?ja missä päin on ollut tuon hintainen?

Hoksasin tossa äskön et Hyndai ponyssahan on sama tekniikka et olisikohan hyndain liikkeessä halvempi kun eikö ne ole just samanlaiset siinä 91-92 ponyssa jos se on 1.5 12v ruisku katalysaattorilla
 
No se on sen Timanttitiskin hinta ja kai se on sama joka liikkeessä.
Tuli vain mieleen että onko Ponyssa ollut 12v konetta?
 
ei ole ponyssa samaa konetta. ainoastaan 8 valvea tosin 4 piste ja yksi piste ruiskuna..

jokuhan tuolla totesi että 8 valve koneen pakosarja on mahdollista "modata" tohon 12v koneeseen kun siitä hioo niitä aukkoja vähäsen kun noissa ainoa ero on niissä aukoissa, 8v pyöreät, 12v ovaalit..
 
joo sori olin väärässä.Naapurin ukko joka on auto asentaja sano et kuulemma hyndain pakosarja kävis heittämällä.
jospa jostakin löytäis sen käytetyn ja kokeilis sitä alkuun kun olisi kuitenkin varmaan tarkoitus vaihtaa toi lankku syksyllä johonkin galluun tai GTI lanceriin
 
Kaverin mitsulle kävi samoin... hinta oli merkkiliikkeessä noin 250e, purkaamoilta ei löytynyt "tuppaavat halkemaan" oli tieto purkaamolla, päädyimme sitten hitsaaman vanhan kokoon koska auton oletettu elinikä on 2-3 v.
 
joo niin mäkin ajattelin et pitäs hitsata jos ei löydy romikselta.kun sais vaan sen suhinan pois niin kyllä sillä ajelis kesän ja autohan menee varmaan syksyllä myyntiin
 
Takaisin
Ylös Bottom