J
joe_fiasco
Guest
Löytyisiköhän täältä apua ja henkistä tukea ongelmaani ???
Ongelman nimi on lancer 1.5 GLXi 12v vuosimallia 1991. Itse ongelma on sytystys katkokset ja siitä johtuva ny..ny..nykiminen. Olen vaihtanut: tulpat, johdot, jakajan kannen ja pyörijän. Autossa oli aluksi bougigoardin johdot, jotka vaihdoin joihinkin tarvike johtoihin (kun luulin että niissä olisi vika). Ei vika lähtenyt ja kokeilin teräslanka sytkänjohtoja (kupariako ne oikeasti ovat) ei mitään apuja. Myös pakokaasu päästöt on todella korkeat ja lambda arvot. Voisi olla että jakaja oireilisi yllä kuvaillulla tavalla. Autolla voi ajaa ihan normaalisti, eikä nykiminen ole niin rajua että se vaikuttaisi itse ajamiseen. Vosiko hall-anturi tehdä kuolemaa tai voisko joku muu anturi/johto/maadoitus/juttu olla sököämässä?? Hyvät neuvot tarpeen!!! Kiitos. ;D
Ongelman nimi on lancer 1.5 GLXi 12v vuosimallia 1991. Itse ongelma on sytystys katkokset ja siitä johtuva ny..ny..nykiminen. Olen vaihtanut: tulpat, johdot, jakajan kannen ja pyörijän. Autossa oli aluksi bougigoardin johdot, jotka vaihdoin joihinkin tarvike johtoihin (kun luulin että niissä olisi vika). Ei vika lähtenyt ja kokeilin teräslanka sytkänjohtoja (kupariako ne oikeasti ovat) ei mitään apuja. Myös pakokaasu päästöt on todella korkeat ja lambda arvot. Voisi olla että jakaja oireilisi yllä kuvaillulla tavalla. Autolla voi ajaa ihan normaalisti, eikä nykiminen ole niin rajua että se vaikuttaisi itse ajamiseen. Vosiko hall-anturi tehdä kuolemaa tai voisko joku muu anturi/johto/maadoitus/juttu olla sököämässä?? Hyvät neuvot tarpeen!!! Kiitos. ;D