'92 Lancer

korjausmies

New Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2016
Tuli hommattua tommonen, siinä kun oli 4g92 -kone ja pelleiltään melkein uutta vastaava. Ainoo isompi vika oli automaatin momentinmuuntimen (jota myös jotkut turbiiniksi kutsuvat) spoorien puute. Puute on nyt korjattu ja 6 päivää olen sillä ajellut. Ei kaduta.
Paljonko noita automaatteja on Suomeen tuotu? Ja monessako on vielä spoorit ehjänä?

Lähinnä kuitenkin käyttökokemuksia ja -ohjeita kaipaisin; mun edelliset kokemukset automaatista on 8 vuoden takaa (Daimler DoubleSix) ja sitä vanhemmat menee jo 70-luvulle. Mitsun aski on kuitenkin jotain ihan muuta.
 
Vs: '92 Lancer

spoori vikojahan noissa automaateis ollu kyllä jonkun verran.en tiedä paljonko niitä on tänne tuotu.

yksi yleinen virhe on yli täyttö laatikon öljynvaihdossa,se voi olla osasyy spoorien katoamiseen,en tiedä mutta veikkaisin .

mukava ajaa kun pelaa kuten pitää,yks mikä kannattaa ehdottomasti tehdä heti ellei ole tehty niin ecujen huolto.niin TCU,N kuin ECU,N eli laatikon aivot ja koneen aivot. ne kun hajoaa ikäänsä ei kilsoihin.ja on tuon ikäsissä ihan tyyppivika joka iskee valitettavasti jokaiseen ennemmin tai myöhemmin

on halvempaa kuin kärähtäneiden korjaus,mikäli on enää edes mahdollista käryn jälkeen.

moottori ja laatikko siis on elektronisesti ohjattu,mikäli misun tekniikka ei paremmin vielä opiskeltu.
 
Takaisin
Ylös Bottom