nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Jou.
Hommasin äiteelle tuollaisen hyvin pidetyn C62 -korisen lancerin, ja nyt tuli pientä probleemaa perus huolto-osien kanssa.
Kone tuossa on 4G15 12-venttiilisenä versiona, eli se 1.5i. Tuohon tarvitsisi nyt polttoaineen suodattimen, tulpanjohdot, tulpat, pyörijän, jakajan kannen ja venttiilikopan tiivisteen.
Ensimmäiset kolme kohdetta löytyy ilman ongelmia, mutta varaosaliike rupesi levittelemään käsiään pyörijän kohdalla, pitäisi kuulemma tuoda vanha malliksi kun on niin monta vaihtoehtoa. Sama kannen kohdalla, ja venakopan tiivisteestä tarjosivat vain 8v mallia?
Lisäksi siitä on pakosarja halki perinteisesti, onko siihen kukaan keksinyt kestävää korjauskeinoa vai meneekö peltisarjan tekohommiksi?
Hommasin äiteelle tuollaisen hyvin pidetyn C62 -korisen lancerin, ja nyt tuli pientä probleemaa perus huolto-osien kanssa.
Kone tuossa on 4G15 12-venttiilisenä versiona, eli se 1.5i. Tuohon tarvitsisi nyt polttoaineen suodattimen, tulpanjohdot, tulpat, pyörijän, jakajan kannen ja venttiilikopan tiivisteen.
Ensimmäiset kolme kohdetta löytyy ilman ongelmia, mutta varaosaliike rupesi levittelemään käsiään pyörijän kohdalla, pitäisi kuulemma tuoda vanha malliksi kun on niin monta vaihtoehtoa. Sama kannen kohdalla, ja venakopan tiivisteestä tarjosivat vain 8v mallia?
Lisäksi siitä on pakosarja halki perinteisesti, onko siihen kukaan keksinyt kestävää korjauskeinoa vai meneekö peltisarjan tekohommiksi?