T
Tona
Guest
Onko kaasuläppäkotelo karstassa tms. kun tyhjäkäynti välillä vaeltaa (500-1200rpm) ja muutaman kerran on jopa sammunut kun ei jaksanut löytää sopivaa kierrosaluetta? Maantieajossa nykiminen taitaa olla ihan ominaisuus GDi-koneissa...
Mikä olisi helppo ja halpa tapa saada ainakin toi tyhjäkäynti asettumaan? Millä mahdolliset karstat pois? Riittääkö joku Motonetin moottorinpuhdistusaine?
Saako tyhjäkäyntiä säädettyä konehuoneen puolelta ihan kotikonstein vai onko se vaan anturien sanelemaa?!
Mikä olisi helppo ja halpa tapa saada ainakin toi tyhjäkäynti asettumaan? Millä mahdolliset karstat pois? Riittääkö joku Motonetin moottorinpuhdistusaine?
Saako tyhjäkäyntiä säädettyä konehuoneen puolelta ihan kotikonstein vai onko se vaan anturien sanelemaa?!