A4 kokoinen tarra-arkki

McLyde

Ex: Galant -gdi 2001, -98 Carisma
Liittynyt
9 Toukokuu 2006
Sijainti
Kokkola
Mistähän löytyisi A4-kokoa olevaa tarra-arkkia, joka pysyisi kiinni autossa?
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

Tästä tarra-arkista leikattaisiin itse halutun muotoinen kuvio, en siis ole liimaamassa koko A4:sta konepeltiin kiinni ;)
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

Kaikki tarrathan tehdään mainosliikkeissä rullatavarasta. Käy pyytämässä sieltä että leikkaavat sulle sopivan kokosen palan :) Eikä varmana maksa paljoa.
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

miikka sanoi
Kaikki tarrathan tehdään mainosliikkeissä rullatavarasta. Käy pyytämässä sieltä että leikkaavat sulle sopivan kokosen palan :) Eikä varmana maksa paljoa.
mikä järki pyytää vaan leikkaamaan pala... kun se ei paljoa maksa jos viet jonain vektorina sen kuvas cd:llä ja se kone leikkaa vielä sulle sen tarran... mulla maksoi yhteen autoon 100 euroa molempien kylkien teippaukset... siis koko kylkien mittaiset teippaukset että ei voi a4-kokoinen kovin hintava olla... ja juu onnistuu toki ihan kuvastakin tulostamaan, mutta ne leikkauspisteet täytyy kuitenkin määritellä...
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

Zygi sanoi
mikä järki pyytää vaan leikkaamaan pala... kun se ei paljoa maksa jos viet jonain vektorina sen kuvas cd:llä ja se kone leikkaa vielä sulle sen tarran... mulla maksoi yhteen autoon 100 euroa molempien kylkien teippaukset... siis koko kylkien mittaiset teippaukset että ei voi a4-kokoinen kovin hintava olla... ja juu onnistuu toki ihan kuvastakin tulostamaan, mutta ne leikkauspisteet täytyy kuitenkin määritellä...

No kun alkuperäinen kysymys kuului että mistä A4-kokoisen tarra-arkin löytäisi.
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

Paikallisesta mainostoimistosta olen kantanut monta muovikassillista "jämäpaloja" mainosteippiä, monen muotoisia, kokoisia ja värisiä paloja. suurimmat varmaan reilun neliömetrin kokoisia.....ja ilmaiseksi :)
 
Vs: A4 kokoinen tarra-arkki

miikka sanoi
No kun alkuperäinen kysymys kuului että mistä A4-kokoisen tarra-arkin löytäisi.
Sorry, tässä vastaus alkuperäiseen aiheeseen: Ekana lähtisin käymään tulostetarvikeliikkeessä. Ainakin aikanaan löytyi dymolta tarra-arkkeja jotka oli laserinkestäviä.

Verkkokauppa.com:ssakin löytyy oma kategoria jopa tarroille..

Verkkokauppa.com - tulostus - Tarrat

mutta tuossa suora linkki tarvitsemaasi:
KLIK HÄR
 
Takaisin
Ylös Bottom