Ahtopainemittarien eroista

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Onkohan noissa mittareissa kuinka paljon laatu eroja? Onko todettua etta jotkut näyttää väärin tai värisevät ym.

Merkkejähän on vaikka muille jakaa...
Esim. Apexi
images


Autogauge
images


Autometer
images


Pro-S
boostmetri_s_0805_910.jpg
 
Vs: Ahtopainemittarien eroista

Autometer on keväältä asti ollut varsin toimiva itselläni, mutta sen pidemmältä ajanjaksolta ei tietoa ole. Hinta-laatusuhde pitäisi muidenkin kokemuksien perusteella olla tosi kohdallaan. Autogaugea taas ei kovinkaan paljon ole kehuttu, sen mitä olen netistä lukenut.
 
Vs: Ahtopainemittarien eroista

Autogaugen asteikko on mielestäni hankalasti luettava verrattuna moneen muuhun. Kai se johtuu siitä että asteikon väliviivat eivät eroa numeroin merkityistä tarpeeksi. Itselläni on ollut pari Omorin mittaria. Ensimmäinen näytti hieman liian vähän, muuten ovat olleet hyviä, laadukkaita ja mukavan pieniä kooltaan (45 mm halkaisija).

Halvoista halvin Equus oli aika surkea esitys. Neula alkoi värisemään sitä enemmän mitä vanhemmaksi mittari tuli ja paineletkuun piti keksiä kaikenlaisia kuristimia sen rauhoittamiseksi. Riittävän oikein sekin tosin näytti.
 
Vs: Ahtopainemittarien eroista

Mulla on joku srti mittari mikä tuli ostettua tuuninki-liikkeestä eikä ollut halpa mutta muistuttaa näytöltään autogaugen mittaria. Eipä ole kerennyt paljoa vielä käytössä olla vaikka on n.2.5v vanha :p Kokemuksia?
 
Vs: Ahtopainemittarien eroista

triscon mittarit saa työntää sinne minne aurinko ei paista :-X
itellä ahtopaine/öljynpaine mittarit...

ahtopaine mittarissa neula väänty ku parikertaa löi pohjaan sen :nykii
monivärivalaistus alkanut sekoilla vanhenmiten :-\

ahtopaine mittari myös vuotaa, samaten öljynpaine mittarissa uudesta lähtien joku sisäinen
vuoto... tiputtaa tipan satunnaisesti lämppärin päälle :seina
 
Vs: Ahtopainemittarien eroista

Onko kellään kokemusta tosta Apexin mittarista? Ite olen ainakin tottunut että Apexin tuotteet on laadukkaita...
 
Takaisin
Ylös Bottom