Haku-toiminnolla löytyy kaikenlaista, kun laittaa hakusanaksi esim. "galant -97" kuten:
Tyyppivioista:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=4888.0
Keskustelua yleisesti:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=7792.0
Muuten tähän tarttis saada joku tolkku tähän hommaan... Jos nyt puhutaan näistä uudempikoppaisista, ensimmäinen rajanveto on v.-97, jolloin koko kauneus syntyi ja faceliftin vuoro oli v.-99. Faceliftissä on esim. erilainen konepelti, kirkkaat sivuvilkut.
Galanteja on tuotu paljon Saksan maalta ja valikoima on laajentunut huimasti siitä, mitä se oli esim. kolme vuotta sitten. Täällä on nyt sekoiteltu sujuvasti eri mallien ominaisuuksia ja vakiovarusteita lisävarusteisiin. Karvalakkien lisäksi on siis Sport/Avance-malli, joissa on nahkapenkkiä, agrempaa etukeulaa jne.
Ilmastoinnit ei tod ole "harvinaisia", V6:sissa se on automaattinen, kaksilitraisissa manuaali. Tehdasmadallukset on Sport -malleissa, tavalliset on aikas korkealla
Tiptronic tuli automaatteihin v.-99, sitä aiemmissa on vanha loota, jossa on tuota turbiiniongelmaa. Meillä on pärjätty vanhalla ongelmitta. *kop, kop*
Niin ja siis automaattiloota on oppiva eli mukautuu ajotyyliisi.
Saksan malleissa saattaa olla jotain "lämpimien maiden" eroja, joten kannattaa tarkistella että on talvivarusteilla.
Kulutukseen vaikuttaa moni asia, ilmastointi, vaihteisto...Eipä tämänkokoisilla ikinä mihinkään talouslukemiin päästä, mutta jos haluaa jonkun vähäkulutuksisen, niin silloin voi gallut unohtaa. Mun 2.5 V6 farkku vie matka-ajossa 8,5-9l/100km, kaupungissa 10-12l/100km (ilmastointi vaikuttaa) ja radalla 13l/100km ;D
Mulla ei ole galusta pahaa sanottavaa, auto on upea ajettava, ominaisuuksiltaan uskomaton palvelija, allekirjoitukseni mukainen 8) Ja nuo miettimäsi mallit kannattaa molemmat testata, omasta mielestäni kutosen hurina on päivän pelastaja.Että ei muuta kuin omaa valitsemaan monien mahdollisuuksien joukosta
eukku