Aloitellaanpa tällainen kun joskus uhkailin ja nyt tuli vihdoinkin aloitettua kunnolla tämäkin.
keskustelu
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=48716.0
Eli kyseessä foorumillakin tutuksi tullut "terroristi" galanttti vuodelta 1992.
Kyseessä muuttoauto (ei tietoa mistä) ja voimanpesänä toimi 4g63 2.0L kaasari ;D
Auto oli minulle ja kaverille tullessa seissyt noin vuoden ja lähti keskellä talvea kuin palmun alta.
Leimaa varten piti yksi jarruputki vaihtaa, putki paikata ja tuulilasin pesurit ostaa ja vähän korjailla jonkun varkausyrityksen vahinkoja (vänkärin lukko ja virtalukko)
Leimalla katsuri ensin totesi että on liian kovat päästöt ja auton alla kun oli niin totesi "pojat hei, teiltähän puuttuu katalysaattori. ei mikään ihme että oli korkeat päästöt"
todettiin takaisin että mitä jos katsoisi ne arvot EI vähäpäästöisen mukaan kun auto kerran on vuosimallistaan huolimatta sellainen ;D
kesän ajan sillä olikin huoletonta ajoa, mitä nyt parit tiivisteet vaihdoin.
Loppukesällä osaomistajan mennessä pidempää matkaa ei vanha motti kestänyt ja päätti alkaa leipuriksi.
Elintenluovuttajaksi saatiin vuoden vanhempi etuveto GTI jossa oli kone jumissa.
Sitä purkaessa huomattiin että kone oli jumissa koska startin huppu oli irronnut jumittamaan vauhtipyörää...
Sitä onkin tässä nyt pidemmän aikaa purettu, tarkoituksena siirtää moottori (sitä myötä myös tietenkin sähköt menee uusiksi) ja alusta, loppu meneekin paaliin.
eilen aloitin saudin purkamista ja päättyi siihen että lähdettiin kotiin vasta yöllä kun moottori lattialla auton edessä.
Seuraavaksi poistellaan vanhaa johtosarjaa ja niputellaan uutta tilalle.
Saudihan oli supersaloon joten varustelukin oli sen mukainen, aika lailla kaikki herkut paitsi penkinlämmittimet
laitellaan kuvia myöhemmin
keskustelu
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=48716.0
Eli kyseessä foorumillakin tutuksi tullut "terroristi" galanttti vuodelta 1992.
Kyseessä muuttoauto (ei tietoa mistä) ja voimanpesänä toimi 4g63 2.0L kaasari ;D
Auto oli minulle ja kaverille tullessa seissyt noin vuoden ja lähti keskellä talvea kuin palmun alta.
Leimaa varten piti yksi jarruputki vaihtaa, putki paikata ja tuulilasin pesurit ostaa ja vähän korjailla jonkun varkausyrityksen vahinkoja (vänkärin lukko ja virtalukko)
Leimalla katsuri ensin totesi että on liian kovat päästöt ja auton alla kun oli niin totesi "pojat hei, teiltähän puuttuu katalysaattori. ei mikään ihme että oli korkeat päästöt"
todettiin takaisin että mitä jos katsoisi ne arvot EI vähäpäästöisen mukaan kun auto kerran on vuosimallistaan huolimatta sellainen ;D
kesän ajan sillä olikin huoletonta ajoa, mitä nyt parit tiivisteet vaihdoin.
Loppukesällä osaomistajan mennessä pidempää matkaa ei vanha motti kestänyt ja päätti alkaa leipuriksi.
Elintenluovuttajaksi saatiin vuoden vanhempi etuveto GTI jossa oli kone jumissa.
Sitä purkaessa huomattiin että kone oli jumissa koska startin huppu oli irronnut jumittamaan vauhtipyörää...
Sitä onkin tässä nyt pidemmän aikaa purettu, tarkoituksena siirtää moottori (sitä myötä myös tietenkin sähköt menee uusiksi) ja alusta, loppu meneekin paaliin.
eilen aloitin saudin purkamista ja päättyi siihen että lähdettiin kotiin vasta yöllä kun moottori lattialla auton edessä.
Seuraavaksi poistellaan vanhaa johtosarjaa ja niputellaan uutta tilalle.
Saudihan oli supersaloon joten varustelukin oli sen mukainen, aika lailla kaikki herkut paitsi penkinlämmittimet
laitellaan kuvia myöhemmin