D
der-alte
Guest
Oon aatellu ostaa Mitsu Sigman, mutta kyseinen yksilö jota koeajelin epäilytti tekniikaltaan.
Myyjä sanoi että pelkääjän puolen ABS-anturi on sökö ja se deaktivoi ABS:t ja luistoneston yli 80km/h vauhdissa. Koska anturi myyjän väittämän mukaan ohjaa myös alustaa, ei myöskään säädettävä ja itsesäätyvä alusta toimi tämän yhden anturin viallisuuden takia (ei edes manuaalisesti).
Onko kellään faktatietoa onko kyseessä todellakin vain anturivika vai olisiko pirssin alustassakin vikaa sen abs-anturin lisäksi?? Ja kun tommonen säädettävä alusta ei vissiin oo niitä halvimpia osia korjata...
Auto kyllä itsessään oli todella himotus ajaa, ylivoimaisesti miellyttävin ajokokemus mitä ITSE olen kokenut. Ja muu tekniikka tuntuikin olevan ihan ok kunnossa.
Ja jos jollain on kokemuksia yleisesti sigmoista niin kuulisin mielelläni, nykyinen pirssini on -88 galant johon olen ollut tyytyväinen, mutta tuo sigma kyllä vei sydämen. ;D
Myyjä sanoi että pelkääjän puolen ABS-anturi on sökö ja se deaktivoi ABS:t ja luistoneston yli 80km/h vauhdissa. Koska anturi myyjän väittämän mukaan ohjaa myös alustaa, ei myöskään säädettävä ja itsesäätyvä alusta toimi tämän yhden anturin viallisuuden takia (ei edes manuaalisesti).
Onko kellään faktatietoa onko kyseessä todellakin vain anturivika vai olisiko pirssin alustassakin vikaa sen abs-anturin lisäksi?? Ja kun tommonen säädettävä alusta ei vissiin oo niitä halvimpia osia korjata...
Auto kyllä itsessään oli todella himotus ajaa, ylivoimaisesti miellyttävin ajokokemus mitä ITSE olen kokenut. Ja muu tekniikka tuntuikin olevan ihan ok kunnossa.
Ja jos jollain on kokemuksia yleisesti sigmoista niin kuulisin mielelläni, nykyinen pirssini on -88 galant johon olen ollut tyytyväinen, mutta tuo sigma kyllä vei sydämen. ;D