Apua tarvitaan ABS !!!

Juse

Lancer 1.8 GTi -91
Liittynyt
23 Lokakuu 2003
Sijainti
Pieksämäki
Joo nyt ois sellanen ongelma noiden absien kanssa, että kun lähtee ajamaan niin jarruttaessa absit antaa heti löysää, ja sitten absien valo alkaa palamaan ja ne lähtee pois päältä. Oon lukenu kaikki keskustelupalstan jutut läpi. puhistin anturit eikä mitään apua. Auto pitäis saada leimalle, ja juuri siks absit myös toimimaan... Eli jos jollain ois hyviä vinkkejä tarjolla, niin tänne vaan ! Niitä nimittäin tarvitaan :seina
Kiitti jo etukäteen !

Ps. Asialla ois kiire.... ???
 
Onkos absin vikamuisti luettu? Mulla esiintyi ajoittain samaa mutta loppui kun risa anturi ja jarruvalokatkaisen vaihdettiin.
 
Ei oo vielä luettu. Näyttääkö koodit mikä anturi on hajalla ? Mitä se jarruvalokatkasin siihen sitten vaikuttaa ? Ja paljonko uus anturi maksoi ?
 
Kyllä se näyttää.

En tiedä mitä vaikuttaa mutta pelkkä anturin vaihto ei auttanut. Vasta katkaisimen vaihdon jälkeen tuo vika hävisi.

Anturi oli jotain 500e. Katkaisijan hintaa en tiiä kun sovin ostaessa, että liike hoitaa kuntoon niin en joutunu ite maksamaan.
 
Soitin tänään mitsun huoltoon, ja sanovat että vian saattaisi aiheuttaa ilmaa jarruissa. On kuulemma monta autoo laitettu kuntoon pelkällä ilmauksella. En oo kerenny nyt selvittää sitä itse, kun oon intissä. Ootko kuullu että kyseenlainen ongelma olisi ratkennut pelkällä jarrujen ilmauksella ?
 
Kyllä ilmaus auttaa joissakin tapauksissa :) Itsellä oli samat oireet kuin sinulla tosin Galantissa ja ilmaus auttoi. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom