Asennusmoka ja sen jälkipyykki

M

Misukka

Guest
Nonniin, Lankussa on alla ollut noin 1kk weitecin alustasarja (gt-sport kaasut ja -40mm jouset).

Nyt hoksasin (monttuun ajaessa kivi vissiin pomppas pois jousen välistä ja perkele mikä ääni, menin kattomaan että menikö jousi poikki..) että oli vänkärinpuolen madallusjousi saatana sattunut sitten
väärinpäin asennusvaiheessa.

Sen se tietää kun 2 kpl ukkoja laittaa ja
toinen toisen puolen ;D
Kuskinpuolella on tiheämpiväliset kerrokset alhaalla ja 3 alinta kiekkaa on litussa. Vänkärin puolella "litistys" on sitten ylhäällä.

Säikähdin ekana, että jousi on mennyt poikki. Mutta tunkkaus paljasti minun kannalta hyvän totuuden.
(Nikolle terkkuja) ;)

Nyt laittaa vänkärinpuolelta jousi oikeinpäin.
Vasen/oikea puolinen korkeusero on nyt mitattuna 2mm.
Auto on vasta 4-pyöräsuunnattu, joten ei samperi kehtais maksaa edes tuota 2 pyöräsuuntausta jos kulmat ei ole muuttuneet.

Ainakin vänkärinjousi on hieman löysempi kuin oikeinpäin asennettu keulaa paineltuna.

Itse kysymys:

Onko mitään mututietoa, muuttuukohan auraus edestä nyt tämän jousen pyöräyttämisen myötä oikeinpäin? ???
 
Ei taida muuttua (ainakaan pahasti ;))

Näin mä uskon ainakin ja jos oun vääräs ni ilmoittele ku tiedät paremmin ;) :)
 
2mm heitto voi tulla ihan mistä vaan... Jos jouset on sopinut heittäen paikalleen molemminpäin vaan niin ei ole merkitystä, yllättäen ;D
 
savun hälvettyä tarkistamme kytkennät.......... vois pikkusen laittaa volumea pienemmälle ku laittelee tollasia hiluja autoon..ettei satu tollasia alottelijan mokia :eek: ;D ;D
 
MJITSU sanoi
savun hälvettyä tarkistamme kytkennät.......... vois pikkusen laittaa volumea pienemmälle ku laittelee tollasia hiluja autoon..ettei satu tollasia alottelijan mokia :eek: ;D ;D

Ihminenhän ei ole erehtyväinen ::)
 
Nyt on volumea käännetty pienemmälle :p
Jousi o oikeinpäin. Ei kyllä metrimitassa huomannut milliäkään muutosta keulan korkeudessa. Joten en saatana vielä suuntaukselle ;D
Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Saipahan nosturin ollessa käytössä vaihtaa samalla takapöntön laippatiivisteen uuteen ja se meni kyllä oikeinpäin :D 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom