"autojääkaappi"

ahis

Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
Liittynyt
8 Helmikuu 2003
Sijainti
Harjavalta
Nyt tarvittaisiin nopeita vinkkejä autojääkaapin valinnassa!

huomenna olis tarkoitus mennä ostamaan sellainen..

Eikö niitä ollutkin kahdella erilaisella jäähdytys tavalla?

"...Hyvä jäähdytysteho huoltovapaalla termosähköisellä (Peltier) kylmäkoneistolla, jossa sisäpuolinen puhallinjäähdytys..."
 
Kahdella koneistolla on, toinen (kalliimpi) on samanlaisella kompressorilla & kylmäainekoneistolla kuin normaali jääkaappi ja toinen nk. "peltier" -elementillä. Jälkimmäistä on sitten karvalakkiversiotakin, jossa on vain kaksipuolinen jäähdytysprofiili sekä kaksi puhallinta, joista toinen kierrättää ilmaa kotelon sisäpuolella ja toinen jäähdyttää jäähdytysprofiilin ulkopuolen. Tämä ratkaisu on harvinaisen toimiva, vie vähemmän virtaa kuin kompuralaite ja jäähdyttää suhteellisen nopeasti. Ainut miinuspuoli on, että näin ei saa lämpötilaa juurikaan 4 celsiusasteen alapuolelle.

Itse ottaisin kompressorittoman version, niiden hinnat liikkuvat noin 40 euron (puuilo yms) ja 100 euron (Dometic) välissä.
 
Dometic RC 210 eli tuo 99e kylmälaukkua on myynnissä sekä ilman verkkomuuntajaa, että sen kanssa. Jos siihen päätyy kannattaa varmistaa, että se kuuluu kauppaan.
 
Meillä on tuo Dometic ja verkkomuuntajalla ja ollaa kyllä tyytyväisiä. Mahtuu eväät ja juomat ihan hyvin.
Tällä hetkellä meidän pytty reissaa ympäri Englantia ja on ollut ihan tarpeellinen :)
 
dometicci oli expertin sivuilla 99€

pitää käydä ihmettelemässä.

Ja motonetin/hongkongin/halpahallin kautta

Löytyi tuollainen "valintaopas"
http://www.dometic.com/templates/Page.aspx?id=10744


Kiitos vastauksista!
 
Firmassa jossa olen töissä, on Dometic RC210 99 euroa ja hintaan kuuluu verkkolaite.
 
DoDii

kylmä/lämpölaukku 45l 95€ Etola
verkkolaite itse laitteessa.

Tilaa on!Mahtuu kal..limonaadit hyvin.

Toivottavasti pelittää..Ei ole niin laadukkaan oloinen kuin dometicci :p
 
Takaisin
Ylös Bottom