Automyyntiliike T:mi Jukka Orrenmaa

Flared

GTO
Liittynyt
1 Syyskuu 2003
Sijainti
Masku
Tämä EI ole mainos.

Automyyntiliikkeellä nimeltä T:mi Jukka Orrenmaalla on varastossaan myynnissä 4kpl Evo IV:tä, jotka löytyy esim. nettiauton haulla.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä yrityksestä uskaltaisiko tuonne oikeasti ensi-evon ostajan mennä noihin tutustumaan?
 
Vs: Automyyntiliike T:mi Jukka Orrenmaa

Miksei sinne uskalla mennä...
Näyttäisi olevan englannin tuonteja,ainakin osa(jälkiasennetusta taka sumarista päätellen)
Joten kannattaa tsekata alusta,että ei ole pahasti ruostetta ja kysyä crank walkista,onko mahdollista mittaukseen.
Myös yksi musta evo iv siinä on näyttänyt seisovan pihassa pukeilla,liekö purussa.
 
Vs: Automyyntiliike T:mi Jukka Orrenmaa

Voithan käydä näyttämässä autoa esim autotohtorilla ennen ostoa jos epäilyttää. Itse tiedän omistajan ja käsitykseni mukaan on rehti tyyppi.
 
Vs: Automyyntiliike T:mi Jukka Orrenmaa

Pumpkinca sanoi
Voithan käydä näyttämässä autoa esim autotohtorilla ennen ostoa jos epäilyttää. Itse tiedän omistajan ja käsitykseni mukaan on rehti tyyppi.


autokauppias = rehtityyppi ei sovi kyllä yhteen, tuttu nimi mullekin tuo mutta en osaa sanoa.
eiköhän ketkun erota, pyytää joku clubilainen mukaan joka ymmärtää evosta ja koe ajolle.

näin ainakin ite kyllä kyselisin jos menisin ostamaan esim. Legua niin kyllä mä kyselisin jota kuta mukaan joka vähän ymmärtää enempi.
 
Takaisin
Ylös Bottom