Avaimen teettäminen evo 4:ään

Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

epestrand sanoi
vaan kaksi samanlaista avainta jossa on 2 näppäintä ja pienivalo (auki ja kiinni.)

Otappa yhteyttä maahantuojan huoltoon. Sulla on jotain vikaa nyt.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

miq79 sanoi
ainakin evo3 gsr pystyy tilaamaan uuden kaukosäätimen/avaimen. tilasin ite auto-sunilta imatralta, 128€ tulee belgiasta tai japanista. joten luulisi 4 löytyvän tilaamalla. :)

No onko kolmosessa joku kaukosäätöinen keskuslukko ?? Hä ?
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

epestrand sanoi
Ei ole mitään cobran kaukosäädintä! vaan kaksi samanlaista avainta jossa on 2 näppäintä ja pienivalo (auki ja kiinni.)

no aiemmi kirjottelit cobran hälyttimestä...
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Harri K sanoi
no aiemmi kirjottelit cobran hälyttimestä...
Cobra on edelleen mun mielestä! jos avaan oven liian nopeasti niin alkaa hirveä meteli ja jos et vieläkään usko niin voin laittaa faxilla asennus todistuksen. ???
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Tuli teetettyä sit tänään avain.

12 eur kappale ja kesti 10min tehdä kaksi. :D
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

epestrand sanoi
Cobra on edelleen mun mielestä! jos avaan oven liian nopeasti niin alkaa hirveä meteli ja jos et vieläkään usko niin voin laittaa faxilla asennus todistuksen. ???

joo joo uskon mä.Mistä hermostut? koitan tajuta mikä systeemi sulle on turattu siihen kippoon kiinni. Mut et kirjottanu et cobra on yhdistetty nykyiseen auton vakio kaukosäätimeen(joka avaa ovet)

eli siis evo 8 ja 9:ssa on normaali avain, joka avaa ovet kaukosäätöisesti ja LISÄKSI avaimessa on siru joka antaa luvan autolle käynnistyä.
Sitä ne tiedä onko tuo siru sulta toisesta avaimesta rikki vai onko sulla erillinen ajonesto cobrassa. Vaikee siis selvittää, mut vika on "avaimessasi".
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Mulla on vara-avain mutta ilman kaukosäätöä. Auton ovissa kun ei ole avaimenreikää ollenkaan niin kyllä siinä hymy hyytyy jos sen avaimen hukkaa jossa se kaukosäätö on :nykii Milläs sitten autoon sisään menee? Toisaalta ainahan on vaihtoehtona viedä auto esim. jakomäkeen yöksi niin varmasti on ovet auki aamulla ;D
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

evo6 sanoi
Mulla on vara-avain mutta ilman kaukosäätöä. Auton ovissa kun ei ole avaimenreikää ollenkaan niin kyllä siinä hymy hyytyy jos sen avaimen hukkaa jossa se kaukosäätö on :nykii Milläs sitten autoon sisään menee? Toisaalta ainahan on vaihtoehtona viedä auto esim. jakomäkeen yöksi niin varmasti on ovet auki aamulla ;D

ei peräkontissakaan?
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Harri K sanoi
joo joo uskon mä.Mistä hermostut? koitan tajuta mikä systeemi sulle on turattu siihen kippoon kiinni. Mut et kirjottanu et cobra on yhdistetty nykyiseen auton vakio kaukosäätimeen(joka avaa ovet)

eli siis evo 8 ja 9:ssa on normaali avain, joka avaa ovet kaukosäätöisesti ja LISÄKSI avaimessa on siru joka antaa luvan autolle käynnistyä.
Sitä ne tiedä onko tuo siru sulta toisesta avaimesta rikki vai onko sulla erillinen ajonesto cobrassa. Vaikee siis selvittää, mut vika on "avaimessasi".
No kuules!en minä hermostunut,yritn vaan vääntää rautalankasta miteasia on ;D
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

miq79 sanoi
ainakin evo3 gsr pystyy tilaamaan uuden kaukosäätimen/avaimen. tilasin ite auto-sunilta imatralta, 128€ tulee belgiasta tai japanista. joten luulisi 4 löytyvän tilaamalla. :)

Nii että onko kolmosessa kaukosäätöinen k-lukko vai ei ???

Itellä kun ei ole kuin pelti avain ja ite teetätetty avain
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Harri K sanoi
ei vissii joo näitte konttia ole liitetty keskuslukitukseen siten että avaisi ovetkin....
Sitä en tosiaan tiedä? Pitääpäs kokeilla.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

Veikka sanoi
Nii että onko kolmosessa kaukosäätöinen k-lukko vai ei ???

Itellä kun ei ole kuin pelti avain ja ite teetätetty avain
on ainaki gsr ssä, avaimenperä-kaukosäätö. eivät osaa sunilla koodata sitä toimimaan :seina
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

miq79 sanoi
on ainaki gsr ssä, avaimenperä-kaukosäätö. eivät osaa sunilla koodata sitä toimimaan :seina

NO kerpele, tuommosta ole tiennytkään, ilmankos mun keskuslukko toimii vaan kuskin ovesta, avaimella käännettäessä
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

miq79 sanoi
on ainaki gsr ssä, avaimenperä-kaukosäätö. eivät osaa sunilla koodata sitä toimimaan :seina

Onko nyt aivan varmaa tietoa ettei ole jälkiasennettu? itse en ole koskaan kuullut että olisi kaukosäädintä ollut... Vai onkohan joku yliharvinainen lisävaruste... ???

Mullakin on vain peltiavain+ itse teetetty.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

ast sanoi
VAT hyväksytyissä hälyttimissä ja ajonestoissa pakollinen toiminto.

Tarkennuksena: Pakollinen vain jos auto on uudempi kuin -95 ja ei ole varustettu alkuperäisellä immolla.

Ja epestrandin toinen avain on koodaamatta immoon. Hälyssä ei ole vikaa, jos kerran lähtee pois päältä sillä kauko-ohjaimella.
Ja tuskin siitä cobrasta on edes immoa kytketty.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

pexi sanoi
Tarkennuksena: Pakollinen vain jos auto on uudempi kuin -95 ja ei ole varustettu alkuperäisellä immolla.

Ja epestrandin toinen avain on koodaamatta immoon. Hälyssä ei ole vikaa, jos kerran lähtee pois päältä sillä kauko-ohjaimella.
Ja tuskin siitä cobrasta on edes immoa kytketty.
Siis sama suomeks ???
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

lancer evo-r sanoi
Onko nyt aivan varmaa tietoa ettei ole jälkiasennettu? itse en ole koskaan kuullut että olisi kaukosäädintä ollut... Vai onkohan joku yliharvinainen lisävaruste... ???

Mullakin on vain peltiavain+ itse teetetty.
alkuperäinen on. suni tilas sen veholta ja on samanlainen mikä mulla on toisessa avaimessa.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

epestrand sanoi
Siis sama suomeks ???

Immo = immobilizer = ajonesto

Käsittääkseni
- autossa on alkuperäinen ajonesto jolla ei ole mitään tekemistä Cobran hälyttimen kanssa
- Cobran hälytin on luultavasti kytketty toimimaan alkuperäisestä keskuslukituksesta
- Cobran hälyttimen ajonesto on mahdollisesti jätetty kytkemättä (tai sitten ei) koska on jo alkuperäinen ajonesto
- Auto ei lähde käyntiin toisella avaimella koska alkuperäinen ajonesto ei tunnista sitä.

Alkuperäinen ohjeeni kysyä Veholta miten avain koodataan pätee edelleen.
 
Vs: Avaimen teettäminen evo 4:ään

ast sanoi
Immo = immobilizer = ajonesto

Käsittääkseni
- autossa on alkuperäinen ajonesto jolla ei ole mitään tekemistä Cobran hälyttimen kanssa
- Cobran hälytin on luultavasti kytketty toimimaan alkuperäisestä keskuslukituksesta
- Cobran hälyttimen ajonesto on mahdollisesti jätetty kytkemättä (tai sitten ei) koska on jo alkuperäinen ajonesto
- Auto ei lähde käyntiin toisella avaimella koska alkuperäinen ajonesto ei tunnista sitä.

Alkuperäinen ohjeeni kysyä Veholta miten avain koodataan pätee edelleen.
Kappas vaan,kyllä se tänne tyhmään päähänkin uppoo, kun rautalankasta vääntää :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom