Big Brother 2007 keskustelua

R

raybunny

Guest
Hei kaikki Mitsujen onnelliset (?) omistajat.

http://subject.subtv.fi/videoklipit/41dd86bb12e8f4f9

Raumalainen pajerokuski kaipaa tukeasi :)
Vielä neljän päivän ajan pystyt äänestämään minua Big brother-taloon asukkaaksi.

Klikkaa ylläolevaa linkkiä ja katso ko. video. Rekisteröidy käyttäjäksi ja anna äänesi minulle.

Tämä kaikki on täysin ilmaista ja kestää vain muutaman minuutin.

_helmi_ autoni näkyy videon loppupuolella ;)

Kiitos ja kumarrus teille, jotka tahdotte antaa arvokkaan äänenne tälle naisihmiselle. :driver
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Parasta sitten vain mainostaa MITSUBISHI CLUB FINLAND ry:tä joka välissä!
Jos pääset niinkin pitkälle, että pääset taloon niin lähetän henk.koht sulle kerhon t-paidan, sillä ehdolla että sitä käytetään näkyvästi kyseisessä ohjelmassa. :peukku

Elikäs Mitsubishi Club Finland ry ;D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

cristan sanoi
Parasta sitten vain mainostaa MITSUBISHI CLUB FINLAND ry:tä joka välissä!
Jos pääset niinkin pitkälle, että pääset taloon niin lähetän henk.koht sulle kerhon t-paidan, sillä ehdolla että sitä käytetään näkyvästi kyseisessä ohjelmassa. :peukku

Elikäs Mitsubishi Club Finland ry ;D
Olen mukana Cristanin paitatarjouksessa... ;D Ihminen, joka ajaa Pajerolla, ei voi olla läpeensä paha, joten täältä lähtee ääni... :peukku
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

No perskutarallaa, voiko tuollaiselle tytölle nyt enää olla antamatta ääntä :D Ja ajaa vielä pajerolla, pointsit kotiin siitä :peukku

Ps. Antaisin heti vaikka sata ääntä jos tietäisin miten tuolla annetaan ääniä :nykii
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Kiitoksia kannatuksesta :)

Jos taloon asti pääsen, niin tietysti pidän mainospaitaa, jos se vain on sallittua.

Äänestysohjetta:
Surffaa sivuille: http://www.subtv.fi/subject
Etsi sieltä käyttäjän RAYBUNNY video
Rekisteröidy käyttäjäksi (vihreä nappi, oikealla, melko ylhäällä)
Rekisteröidyttyäsi paina videostani arvosta-nappia.

Näin olet auttanut minua oman äänesi verran eteenpäin kohti BB-taloa.

Tosiaan kaikki tämä on maksutonta, eikä kestä kuin muutaman minuutin.
...ja Pajeroa ainakin lupaan mainostaa :D
Omistuksessa on ollut myös Galant ja Colt, joten eiköhän nekin saa joissain tulevissa autokeskusteluissa minulta pisteitä.

Kaunis kiitos teille ::)

Äänestysaikaa enää KOLME päivää jäljellä.
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Osoitetta vain sitten tulemaan mulle pikaviestinä ja paidan kokoa heti kun tiedät pääsetkö mukaan.
Jos tulokset on salaisia niin saahan sitä nyt yhden paidan "tilata" ja kerhon jäsenet saa odottaa ekaa jaksoa nähdäkseen pääsitkö taloon vai et ;D

Kerho voi olla sun tukijoukot niin siksi pitäisit paitaa ohjelmassa, eikai se ole kiellettyä ;)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

No ilman muuta äänestellään! :peukku onnea karsintoihin! :)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

En nyt oikein tiedä onko tässä jollain ketunhäntä kainalossa,tuntuu että tässä jo kokonaista 2 :nykii
viestiä kirjoittanut Raybunny metsästelee ääniä vähän kaikkialta,no kunnioitettavaa sekin tietty on
http://forum.hevostalli.net/search.php?f=1&search=raybunny&globalsearch=0&match=1&date=30&fldsubject=1&fldbody=1

Niin tämä on nyt vain hiukkasen elämää nähneen seniilin mielipide :'(
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Pajeron omistava heppatyttö...
Ei kai sillä ole väliä miten kalastelee ääniä. Eihän me tiedetä missä foorumeilla muut kalastelee ääniä samallalailla. Voihan sitä toki vain kotona istua ja odottaa jospa joku erehtyisi äänestämään.
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

cristan sanoi
Pajeron omistava heppatyttö...
Ei kai sillä ole väliä miten kalastelee ääniä. Eihän me tiedetä missä foorumeilla muut kalastelee ääniä samallalailla. Voihan sitä toki vain kotona istua ja odottaa jospa joku erehtyisi äänestämään.
Niin eipä tietenkään,,,,,ole merkitystä millä tavalla ääniä kalastellaan ;)
OT juttuna Peter Fryckman aikoinaan vuonna keppi tarjoili Vaasassa äänestäjille ilmaisia elokuvia sekä ohralientä päästäkseen eduskuntaan 8),ei muuten päässyt ::)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Hei ja huomenta :)

Muiden merkkien autosivustoilta en ole ääniä kerännyt. Suomi24 maasturit sivustolla ilmoitus on, mutta sielläkin on kovin hiljaista.
Tosiaan tuota ht.nettiä olen vuosikaudet käyttänyt ja siellä ns. tuttu nimi, joten tietysti piti sieltä ääniä kalastella.
Tuo Pajero tuossa pihalla on yksi intohimoni kohteista, joten etsin ystäväni keksinnöstä tämän kyseisen palstan.
Tottahan se on, että sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua, ja etenkin BB-videohaun äänten metsästyksessä ;D

Oli näköjään tuluut väärä hymiö tuonne yhteen viestiin. Ei ollut tarkoitus pyöritellä silmiä teille äänenne antaneille. Nehän ovat minulle todella arvokkaita!

Kiitos edelleen kaikille äänestäneille. Olette ihania :-*
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

En oo itekkään koskaan BB:tä tai muita realityjä kattonu (ehkä tänävuonna?), mutta joka näkee edes senverran vaivaa, että laittaa muutakin ku pelkän linkin ja vielä käy palstalla topicin aloituksen jälkeenkin, niin kyllä minä sellaiselle voin ääneni antaa. Ja eikös äänten kalastelu kuulu aina tapahtumiin, joissa läpipääsy/tulos riippuu juurikin äänestyksestä?
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

...ja heippa taasen :D

Kova loppukiri on menossa ja ykköseksi pääsin ensimmäistä kertaa viime yönä.
Ihan uskomaton eteneminen on ollut päällä ja siitä onkin kiittäminen kaikkia äänestäneitä.
Olette saaneet lähes mahdottomia aikaan :eek:

Näillä näkymin tämä tyttö lähtee yrittämään tuomariston hurmaamaamista.
Pajero starttailee jo. Kohta ollaan radalla :driver
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

raybunny sanoi
...ja heippa taasen :D

Näillä näkymin tämä tyttö lähtee yrittämään tuomariston hurmaamaamista.
Pajero starttailee jo. Kohta ollaan radalla :driver

ei muuta kuin piaffia pyöritellen ja menoks, onnea ja tsemiä :)

Hez
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

SUURI KIITOS KAIKILLE ÄÄNESTÄNEILLE :-*

Ihan uskomaton äänisaalis ja hirveä loppukiri.

Olette loistavia :peukku

Nyt on minun vuoro antaa kaikkeni peliin. Lupaan tehdä parhaani :D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ei ole paita löytänyt tietä BB taloon. Älkää turhaan katsoko ohjelmaa jos vain paidan takia aiotte katsoa 8)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Hei :)

Olen tahallisesti pysynyt pois kaikilta keskustelupalstoilta, koska en kuitenkaan pysty antamaan minkäänlaista vastausta suuntaan, enkä toiseen.
Sen tiedän sanoa, että jokainen bb-hakuprosesseihin osallistunut hakija on vaitiolovelvollinen. Tämä koskee myös minua.
Eli, olen päässyt taloon, taikka en, niin mitään en voi sanoa.
Palataan asiaan 29.8 :D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ei nähdä.
Piahan voi ostaa kerhopaidan 10€+pk sitten ohjelman jälkeen jos se sinne pääsi ;D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Oishan kerho voinu lähettää Pialle paidan ja ottaa riski. Ei toi suuri tappio olis vaikkei paitaa ruudussa nähtäiskään :)

Telkkari mainos noin edukkaasti, ei muualta irtoo :peukku
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Valitettavasti ei tullut edes osoitetta minne sen olisi voinut lähettää...
Yritin vihjata että voihan sen paidan tilata kuka tahansa eikä se rikkoisi vaitiolovelvollisuutta.
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Pääsi hän sinne

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/piia
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Piian puolesta terveisiä ja suuret kiitokset Piia äänestäneille! Kuten moni on varmasti jo huomannut, niin tulos oli erittäin positiivinen! ;) Piia ei tosiaankaan voinut paljastaa etukäteen mitään taloon pääsystä. Paitaa ei myöskään olisi saanut taloon ottaa, koska sinne ei saanut viedä mitään, missä olisi isoja logoja jne.

Kun Piia talosta tulee pois (3 kk päästä ;)) hän varmasti ottaa paidan mielellään vastaan :)

Pidetään Piia talossa loppuun asti!

T: Henk.koht. avustaja :)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

raybunny sanoi
Paitaa ei myöskään olisi saanut taloon ottaa, koska sinne ei saanut viedä mitään, missä olisi isoja logoja jne.

Hankalaa olisi myös ollut ottaa mukaan paita jota ei omista ;)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Haha, ouned, talossa on.. :)
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ihan mielenkiintoisia persoonia tuli taloon :D Varmaan tulee olemaan kaikennäköistä menoa ;D Mutta enpä usko että Pia voittaa :-\
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ei ole :D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Aih. no sitten mä tipuin kelkasta miksi sitä olisi pitänyt äänestää ;D ;D
 
Vs: Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Se kalasteli ääniä Mitsufaneilta kun sillä on Pajero :driver
Mulla on ainakin omat suosikit ketä voisin äänestää voittoon.
 
aaaaaaah ;D
Mä en ole katsonut vielä niin paljoa, että olisi suosikit muodostuneet.
Onko se totta että siellä on pari homo poikaakin mukana? Tulisi ainakin taas vähän enemmän mielenkiintoa ;)
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

En tiedä mutta ainakin jotku käyttäytyy vähän höpsis...
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Vähän joo!!! se edgar on aivan kamala!!!!! :nykii Mikä sen nimi nyt olikaan.. öö.. einari? Hitto mä repesin kun se avasi suunsa ensinmäisen kerran ;D
Siis eihän ihmisiä saa arvostella ulkonäön perusteella mutta en vaan voinut itselleni mitään :-X
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Sassy sanoi
aaaaaaah ;D
Mä en ole katsonut vielä niin paljoa, että olisi suosikit muodostuneet.
Onko se totta että siellä on pari homo poikaakin mukana? Tulisi ainakin taas vähän enemmän mielenkiintoa ;)
Ainakin se vaaleahiuksinen jätkä on 100% homo,siis eihän kukaan heteromies esittele innoissaan omia kiharrus rautoja,tai ole laukeamis pisteessä kun nainen esittelee omaa kreppirautaansa ;D ;D
EDIT:Elikkäs tää kaveri,ja nyt pakko sanoa että ton suuntautumisen näkee jo päällepäin.
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Joo tänään päivällä katselin vähän aikaa bbtä ja kyllä toi Einari joutais ulos oli niin piip oloinen ettei tosikaan...
Eikä sitä paitsi piip piip pitäis muuta tehdä ku piip piip :peukku


EDIT: Yleisön pyynnöstä siistitty tekstiä ::)
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

huhhuh, sen verta karun näköstä porukkaa että voinen kiitellä itseäni siittä että en katso tuommoista kuraa ;D
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Aino tohvelitkin oli ottanut matkaan mukaan ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom