Big Brother 2007 keskustelua

Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Kääääk!!! vähänkö noloo ;D
hah hah hah hah hah
Pitäneen varmaan kohta hommata tuo 24/7 BB kanava ;D
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ton 24/7 saa ilmaiseksi kaikki jolla on maksu-tv kortti

Komiasti oli sillä yhdellä kundilla BTCF:n paita päällä tänään (BimmerTuningClubFinland tjms.) ;)
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

jaskajokunen sanoi

Meitäkään ei kiinnosta se että kiinnostaako sinua äänestää pajerokuski BB-taloon :peukku
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Noita EVVK kommentoineita kiinnostaa kuitenkin niin paljon että pitää vakuutella ettei ole kiinnostunut. Ettei vaan olisi kyseessä vielä kaapissa olevia BB-katsojia jotka ei vaan ole myöntäneet omaa addiktiotaan? ;D :p
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

ast sanoi
Noita EVVK kommentoineita kiinnostaa kuitenkin niin paljon että pitää vakuutella ettei ole kiinnostunut.

Sama tulee miulle joka kerta mieleen vastaavissa tapauksissa.

Itte en ainakaa käy lukemassa tuota styling/tuning osastoa. (tai jos käyn, niin todella harvoin) Asia kun ei juurikaan minua kiinnosta. En myöskään samasta syystä kirjoittele sinne mitään. :)
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Mäkin ihmettelen mitä ideaa on tulla kirjoittelemaan EVVK:ta tänne :nykii
Jos ei kiinnosta niin eikai sitä nyt kaikille tarvii kertoa ::)
Täällä on aika miljoona aihetta jotka eivät kiinnosta mua ja en mä niihin silloin myöskään mene mitään kirjoittelemaan ;D

Kuka tippusi BB talosta?
Mulla meni taas ihan ohi kaikki. Unohdin hetkeksi koko BB:n olemassa olon :p

Meillä on vaan se maikkarin katselu kortti. sillä ei taida nähdä ;D
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Sassy sanoi
Mäkin ihmettelen mitä ideaa on tulla kirjoittelemaan EVVK:ta tänne :nykii
Jos ei kiinnosta niin eikai sitä nyt kaikille tarvii kertoa ::)
Täällä on aika miljoona aihetta jotka eivät kiinnosta mua ja en mä niihin silloin myöskään mene mitään kirjoittelemaan ;D

Kuka tippusi BB talosta?
Mulla meni taas ihan ohi kaikki. Unohdin hetkeksi koko BB:n olemassa olon :p

Meillä on vaan se maikkarin katselu kortti. sillä ei taida nähdä ;D

http://www.bigbrother.fi/ tuolta näkee aina viimeisimmät kuulumiset ;D
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Ihme, ihme, että Maria sai lähteä ensiksi pois ;D Se olikin vähän outo ;)
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Sassy sanoi
Meillä on vaan se maikkarin katselu kortti. sillä ei taida nähdä ;D

Kaapeliverkoissa saa BB 24/7:n kaupan päälle jos on joku maksupaketti, myös maikkarin kanavapaketti käy käsittääkseni. Pitää varmaan pyytää aktivointi omalta kaapelioperaattorilta.

Jos taas tarkoitat PlusTV:n antenniverkon korttia niin sillä saa BB 12/7:n kaupan päälle mutta palvelu pitää aktivoida PlusTV:n sivuilla (kuten myös SVT Europa) kortille ja pitää asua uuden kanavanippu E:n näkyvyysalueella.
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Pööööh, mä en tajua enään mitään kun tämä digi aika astui esiin!
Meillä näkyi yhdessä vaiheessa kaiken maailman elokuva kanavat yms, mutta nyt sanottiin ne irti kun ukko lähti valtionpalvelukseen. Minä nyt harvemmin katson telkkaria. Iltaisin joskus, niin en itseäni varten jaksanut pitää noita kanavia. Noh kun tuo tulee tuolta joskus takaisin niin tulee varmaan kaikki kanavatkin takain ;D
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Bingo
 
Äänestäkää pajerokuski BB-taloon :)

Hyyyi.... Ihmisiä ei koskaan saisi arvostella ulkonäön puolesta mutta kyllä tuo Einari vaan on kamalan näköinen, kuuloinen ja oloinen :eek:
Onneksi itse en "joutunut" BB taloon! Tänävuonna siellä on ihan hirveesti ärsyttäviä ihmisiä joiden kanssa ei kerta kaikkiaan tulisi toimeen.
Ensinnäki se satu on tooodella ärsyttävä...
Akistakaan en tykkää. En meinaa saada mitään selvää sen puheista :p
Tiina on kivan oloinen. Muista en ole oikein saanut selvää mitä ajattelen... Mutta tohon satuun voisin tuhlata rahaa ja äänestää sen ulos ;D
 
Pitäsköhän tämä topic jakaa erilliseksi BB-fanitus threadiksi sillä on omaan silmään kadonnut punainen lanka aiheen liittymsiestä aiheen otsikosta.. ?? Esim. "Big Brother 2007 keskustelua"
 
J. Puhakka sanoi
Pitäsköhän tämä topic jakaa erilliseksi BB-fanitus threadiksi sillä on omaan silmään kadonnut punainen lanka aiheen liittymsiestä aiheen otsikosta.. ?? Esim. "Big Brother 2007 keskustelua"
Niin vai riittäis varmaan otsikon vaihto ??? Kun tähän tätä läppää nyt on tullu jo niin että harva enää alkuperäistä aihetta muistaakaan :)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Jani T sanoi
Niin vai riittäis varmaan otsikon vaihto ??? Kun tähän tätä läppää nyt on tullu jo niin että harva enää alkuperäistä aihetta muistaakaan :)

No niin, muutin otsikkoa, jos joku lainailee jotain vanhaa juttua jossa tuota vanhaa vielä käytetään niin muistakaahan myös vaihtaa uusi otsikko..
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

No pikkasen taidettiiin eksyä aiheesta, mutta ei kai siitä nyt haittaakaan ole, että otsikko piti vaihtaa ;)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Ei kai tuo Satu käy ihan täysillä.... Ja Einaristapa en viiti tämän enempää sanoa.... Ja Henkka on ihan tööt....ja mistä se tuo Maxine tuohon putkahti, aika piilossa ollu :)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Pomon kanssa oli tänään puhetta tuosta BB:sta niin onko se satu kihloissa? Pomo väitti näin, mutta itse en ole huomannut?
aika törkiää meininkiä vaan jos on... :nykii
ja juuu se satu ei tod. käy täysillä :eek:

On se vaan niin P*ska ohjelma. Tänä vuonna on tosi idiootti tyyppejä siellä, mutta pakko on katsoa kun niin p*ska on ;D Ja täytyy tietää mistä puhutaan ;)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Jes jes jes Einari nari nari lähti pois!!!
Vähänkös olen onnellinen kun BB-taloon jäi vielä jotakin silmänruokaa :p

Hitsit, että meinasin tipahtaa sohvalta kun räkätin niin niiden bissis jutulle heh heh aika hyvin vedetty ;D

Mitä mieltä olette siitä uudesta asukista joka tänään(?) tuli taloon? Helistä?
Mahtaakohan poitsut olla kamalasti sen perään ;)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Sassy sanoi
Jes jes jes Einari nari nari lähti pois!!!
Vähänkös olen onnellinen kun BB-taloon jäi vielä jotakin silmänruokaa :p

Hitsit, että meinasin tipahtaa sohvalta kun räkätin niin niiden bissis jutulle heh heh aika hyvin vedetty ;D

Mitä mieltä olette siitä uudesta asukista joka tänään(?) tuli taloon? Helistä?
Mahtaakohan poitsut olla kamalasti sen perään ;)
Eipä tuo Heli mikkään pahan näkönen oo....vois tuommosen vierestä vaikka aamulla herätäkki, eikä hävettäs yhtään :)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

"Eiiinarinari pieniä pani"
"Vaaanha vitsi..."
"Hö! Keksi ite parempi! Apina!"
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

^ Kyllä on ;D Ja se on mun nykyisen "bestiksen" entinen "bestis" ;D
Muailma on niiin pieni ;D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Kyllä meni persiilleen kun raybunnya täällä autettiin. On se niin hapan tuolla talossa, että ei mitään rajaa. :seina
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

blobbari sanoi
Kyllä meni persiilleen kun raybunnya täällä autettiin. On se niin hapan tuolla talossa, että ei mitään rajaa. :seina

Rasittava :seina :seina miten joku voi ollakki noin nyrpeä, koko ajan :seina :seina
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Juu näköjään Silikoni-Martina sinne meni. Seuraavat viikot meneekin varmaan rattosasti tolla porukalla Martinan tissejä tuijotellessa ;D ;D

Olihan se Piiakin ihan hienoo unta nähnyt... ei helekutti ;D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Martina ainakin veti pohjat kosmetiikan määrässä...

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/Martina_tavarat

Asukkailla kuviot aivan sekaisin... ;D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

ast sanoi
Martina ainakin veti pohjat kosmetiikan määrässä...

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/Martina_tavarat

Asukkailla kuviot aivan sekaisin... ;D

Perustaakohan se jonku kosmetiikka puljun tonne ;D ;D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

sponsored by tikkurila :D

noilla meikeillä saa maalattua koko talon uusiks :D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Voi Timoa, kyllä nyt miestä viedään kun martina taloon tuli ;D
Timo on kyllä mun ehdoton suosikki ;D

Hmm... Mahdetaankohan nyt nähdä martina ilman meikkiä, vai jaksaako muka koko ajan maalata naamaansa tuolla talossa :eek:

Mitenköhän martina uskaltaa suihkussa käydä? :-X
Ettei vaan alaston kuvat levisi nopeesti ;D
Vaikka kaippa sekin heli tyyliin bikinit päällä käy suihkussa ::)
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

No huh huh! Mä sanoin emännälle ku kuulin et sin on menos joku malli ni sanoin et kai se si on joku Aitolehto tietysti. Iha vitsillä. Ja eikös se si ollu totta. Pikkasen juu on ruvennu ärsyttää toi raybunny. Hiukan nyrpee ja koko ajan valittamassa jostai.
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Sassy sanoi
Voi Timoa, kyllä nyt miestä viedään kun martina taloon tuli ;D
Timo on kyllä mun ehdoton suosikki ;D

Hmm... Mahdetaankohan nyt nähdä martina ilman meikkiä, vai jaksaako muka koko ajan maalata naamaansa tuolla talossa :eek:

Mitenköhän martina uskaltaa suihkussa käydä? :-X
Ettei vaan alaston kuvat levisi nopeesti ;D
Vaikka kaippa sekin heli tyyliin bikinit päällä käy suihkussa ::)

On levinny jo tissikuvat nettihin ;D ;D
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Ei jarkkoa saa äänestää pois :mad:
Piiasta en tykkää yhtään :eek:

Toi diktaattori viikkotehtävä on aika hauska
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

onneksi ei tarvi katsella.... :nykii

muutenkin ohjelma tarjonta on nykyään niin surkeeta ettei tarvi tellua avata :seina
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

nostokurki sanoi
onneksi näkyy Discovery. ;D
kolme discoveryä + national geographic. ei tartte suomen tosi-tv-tuubaa kattella...
kertokaas ihmiset mikä näissä big brothereissa viehättää?
 
Vs: Big Brother 2007 keskustelua

Se on totta, että töllöstä tulee pelkkää p*skaa nykyään... :mad:

Mä en oikein osaa sanoa mikä mua tossa BB:ssa viehettää. Aluksi katsoin sitä vaan sen takia, että tiedän edes vähän missä mennään ja mistä puhutaaan. Ja tuo kellon aika on aika otollinen.
Mukava rauhoittua töllön ääreen ennen nukkumaan menoa ja kerta muutakaan tuu niin bb:tä tulee tuijoteltua..
 
Takaisin
Ylös Bottom