Camskill tilaajia?

Vs: Camskill tilaajia?

Mäkään en oikein tajua tätä valittelua. Eilen viimeksi tilasin tuolta roinaa ja parissa tunnissa tuli kuittaus ja seurantanumero. Jokaiseen mailiin on aina tullut vastaus ja tavara tupsahtaa lähisiwaan reilussa viikossa. Maksut toimii luottokortilla kuin ajatus. En omalta kohdalta näe mitään syytä olla tilailematta tuolta kun hinnatkin on kohdallaan eikä rahtimaksu ole kummoinen kun keräilee samaan pakettiin enemmän tavaraa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Biim sanoi
Mäkään en oikein tajua tätä valittelua. Eilen viimeksi tilasin tuolta roinaa ja parissa tunnissa tuli kuittaus ja seurantanumero. Jokaiseen mailiin on aina tullut vastaus ja tavara tupsahtaa lähisiwaan reilussa viikossa. Maksut toimii luottokortilla kuin ajatus. En omalta kohdalta näe mitään syytä olla tilailematta tuolta kun hinnatkin on kohdallaan eikä rahtimaksu ole kummoinen kun keräilee samaan pakettiin enemmän tavaraa.

Fakta on se että tavaraa on vielä reilusti tulematta, vaikka maksettu on. Ilmeisesti tilasin liian painavaa tavaraa yhdellä postimaksulla (olisko n.50kg) ;) Kahdesta eri e-mail osoitteesta olen laittanut viestiä, ei mitään vastausta tule takaisin (eikä mene junkkeihin ainakaan minulla). Tuossa kohtaa totean palvelun täysin toimimattomaksi. Okei, odotellaanko tässä vielä viikko-pari, jos vaivautuvat sinä aikana vastailemaan ettei anneta tuomiota väärin(?) perustein (joku kuitenkin rutisee).

Tämän perusteella oli viimeinen kerta kun tuolta tilaan, tilatkaa muut vain ihan rauhassa, kun kerran palvelu pelaa :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

No soita sinne ja kysy!?

Ja edelleenkin...veloitus tapahtuu kortilta mutta myös hyvitys pitäisi sinne ilmestyä...
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
No soita sinne ja kysy!?

Ja edelleenkin...veloitus tapahtuu kortilta mutta myös hyvitys pitäisi sinne ilmestyä...
Juu kait täytyy sitten vielä soittaakin. Ihan vaan sillä koitan nyt pommittaa tuolla sähköpostilla, kun se kerran toimii niin hyvin. Ja alapa puhelimessa luettelemaan kataloogia puuttuvista tuotteista. Kyllä se sähköposti on juurikin tätä varten olemassa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Toi mun viimeisin tilaus sisälsi mm. 2 paria jarrulevyjä + muita puteleita, suodattimia ja paloja, joten kokoa ja painoa löytyy se 40kg? Samaan hintaan olis pitäny vielä ottaa nissaniinkin jarrulevyt, mutten vaan muistanu. :seina Kai olet ottanut yhteyttä siihen sähköpostiin mikä näkyy mailiin tulevasta tilausvahvistuksesta ja sillä tilausnumerolla mikä myöskin samassa mailissa näkyy? Noille tulee varmasti paljon mailia, joten jos tiedot on puutteellisia on vaan saattanu jäädä pojilla selvittely kesken ja unohtua. Edellistä ainakin mulle sattuu töissä joskus.

Mutta soita ihmeessä. Sillä saat varmasti liikettä aikaan. Ne on siellä palvelemassa asiakkaita, joten huonoakin englantia (brittien kyseessä ollessa molempiin suuntiin ;D ) kuunnellaan varmasti niin pitkään että homma on pihvi.

Se tuli vielä mieleen, että camskill yleensä kerää kaikki kamat samaan pakettiin eli mieluummin odotuttaa hetken kuin lähettää vajaita. Ehkä sun tapauksessa totesivat tilausajan sen verran pitkäksi, että lähettivät osan rojusta heti. Kyllä ne loputkin sieltä tulee aikanaan. Mutta tämäkin selviää soittamalla.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Oliko paketin mukana tulleessa invoicessa oikeat osat vai puutteelliset tai selviääkö siitä onko niitä jälkitoimituksessa?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Oliko paketin mukana tulleessa invoicessa oikeat osat vai puutteelliset tai selviääkö siitä onko niitä jälkitoimituksessa?
Kyllä paketin mukana tullut invoice on ihan oikein ja määrätkin, mutta tullut tavara ei vastaa määriä. Jälkkäristä ei ole mitään mainintaa.. Äsken soitin ja jopa vastasi, ei kaverilla ollut tietsikka vielä tulilla, kohta uudestaan. Kyl kait tää tästä, ehkä, mutta kohta lähtee lasku sinnepäin :)

Edit. Toinen soitto sinne, kaveri otti listan puuttuvista osista ja lupasi lähettää. Ok, sen verran hyvin toimi tuo på engelska että ehkä annetaan anteeksi ne 10 skipattua meiliä, jos korjaantuu näin ;)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Kahdessa paketissa tuli mun kamat camskilliltä ja kaikki oli mukana. Pääsiäispyhien sattuessa väliin kesti 11pv ja hakea sai kotia lähimmästä valintatalosta. Illalla laitettiin osat vielä kiinnikin. Eipä valittamista, muutakuin että painoivat kuin synti. ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Biim sanoi
Kahdessa paketissa tuli mun kamat camskilliltä ja kaikki oli mukana. Pääsiäispyhien sattuessa väliin kesti 11pv ja hakea sai kotia lähimmästä valintatalosta. Illalla laitettiin osat vielä kiinnikin. Eipä valittamista, muutakuin että painoivat kuin synti. ;D
:peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Aamulla tuli tilaus tehtyä ja 3 tuntia myöhemmin tuli vahvistus että tavarat on lähetetty  :nykii  ei ollut kovin iso tilaus mutta oli kyllä nopeaa toimintaa.  :peukku

tulossa jotain varaosia sekä teinin jousisarja


EDIT --> Viikko myöhemmin tavarat oli kotiovella :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Tilauksesta pois jääneet kamppeet tuli kaikki nyt jälkitoimituksena, muutaman puhelinsoiton jälkeen. Puhelimeen ovat vastanneet heti. Spämmäystä muistuttaneet sähköpostit eivät menneet ollenkaan perille (nettisaitin kautta yhteys toimi myös, mutta viivettä oli siinäkin). Oli melko helppo onneksi "todistaa", että tavaraa puuttui, noin 40 kiloa jäi ensin kokonaan tulematta.. Kun ekan satsin pakettiseurannassa olleeseen 35 kiloon ei kaikki yksinkertaisesti mene.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Hyvin meni tilaus.Viimeviikon tiistaina tilasin ja äsken tuli paketti koti ovelle.Olisin saanut jo eilen mutta en ollut silloin kotona.Kaikki kamat oli mitä pitikin paketissa olla.Voi antaa ihan hyvän arvosanan liikkeestä :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

16päivä tilasin ja tänään kävin hakemassa lähimmästä matkahuollosta. :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

ILOUUTINEN!!!

DPD on KYLLÄSTYNYT (juurikin näin dpd asiakaspalveluneuvojan sanoin äsken puhelimitse) matkahuollon toimintaan ja heidän oma auto toimittaa tavarat (pääasiassa renkaat ainakin) kotiovelle asti.

Itse tilasin viime perjantaina renkaat ja maanantaina camskill lähetti ne. Nyt ollaan siis perjantaissa ja seuranta näytti että ovat jakelussa ja soitin dpd:lle ja kysyin et ovatko matkahuollolla vai missä. Vastasi että oma auto on tuomassa niitä ovelleni...lupasivat soittaa autolle ja auto soittaa ja sopii kanssani tarkemman toimitusajankohdan =)
LOISTAVAA palvelua!

eli nyt 5pv:ssä tuli renkaat käytännössä UK:sta kotiovelleni :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Ongelmalliseksi harrin sanoman tekee se, että harvoinpa työssä käyvä ja rahalla toimiva kuljetusfirma saa sovittua molemmille sopivan toimitusajankohdan. Meinaa taas, että kamat pitää itte hakea jostain hevonkuusesta... missä terminaali nyt sattuukaan sijaitsemaan.

Ajatustasollahan tuo on hyvä juttu.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Biim sanoi
Ongelmalliseksi harrin sanoman tekee se, että harvoinpa työssä käyvä ja rahalla toimiva kuljetusfirma saa sovittua molemmille sopivan toimitusajankohdan. Meinaa taas, että kamat pitää itte hakea jostain hevonkuusesta... missä terminaali nyt sattuukaan sijaitsemaan.

Ajatustasollahan tuo on hyvä juttu.

tuohonhan on 3 vaihtoehtoa:
tilaa tavarat työosoitteesen (näin teen minä jatkossa)
tai sopii puhelimitse sopivan ajankohdan
tai käy hakeen terminaalista (Tampereella patamäenkadulta)

edit: ja siis vielä kokeilevat sitä että renkaat toimittavat itse omal autolla....päättävät sitte jatkosta
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
tuohonhan on 3 vaihtoehtoa:
tilaa tavarat työosoitteesen (näin teen minä jatkossa)
tai sopii puhelimitse sopivan ajankohdan
tai käy hakeen terminaalista (Tampereella patamäenkadulta)

edit: ja siis vielä kokeilevat sitä että renkaat toimittavat itse omal autolla....päättävät sitte jatkosta

DPD:llä ei ole puhelunpalvelua, ie. et voi sopia puhelimitse yhtään mitään. Ainakaan Oulun seudulla.
Eli käytännössä saat pollata kämpillä koko päivän että milloin tulee tai sanoa että jättäkää ovelle.
 
Vs: Camskill tilaajia?

J. Puhakka sanoi
DPD:llä ei ole puhelunpalvelua, ie. et voi sopia puhelimitse yhtään mitään. Ainakaan Oulun seudulla.
Eli käytännössä saat pollata kämpillä koko päivän että milloin tulee tai sanoa että jättäkää ovelle.

Asiakaspalvelumme

Asiakaspalvelumme on arkisin auki 8-18

Puh: 010 804 848

Fax: 010 572 8403

info@dpd.fi ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Asiakaspalvelumme

Asiakaspalvelumme on arkisin auki 8-18

Puh: 010 804 848

Fax: 010 572 8403

info@dpd.fi ;D

Jep asiakaspalvelu on erikseen, se toki firmalta löytyy. Vaan ne kuljettajat eivät soittele mihinkään. ie. lähtevät aamulla jakoreitille (tai täällä ainakin alihankkija hoitaa nuo) liikkelle ja tuovat kamat sitten kun tuovat, ja eivät soittele etukäteen että olisin nyt tuomassa, oletko kotona.
 
Vs: Camskill tilaajia?

J. Puhakka sanoi
Jep asiakaspalvelu on erikseen, se toki firmalta löytyy. Vaan ne kuljettajat eivät soittele mihinkään. ie. lähtevät aamulla jakoreitille (tai täällä ainakin alihankkija hoitaa nuo) liikkelle ja tuovat kamat sitten kun tuovat, ja eivät soittele etukäteen että olisin nyt tuomassa, oletko kotona.

jaha...
no..ainaki perjantaina soitto tuonne ja se soitti kuljettajalle ja ilmoitti sille mun puhelinnron ja sovin kuskin kanssa noudon... ::)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
jaha...
no..ainaki perjantaina soitto tuonne ja se soitti kuljettajalle ja ilmoitti sille mun puhelinnron ja sovin kuskin kanssa noudon... ::)

Mjooh, ehkä siinä on joku poikkeus sit tehnyt, itelle helsingin dpd sanoi että heillä ei ole ilmoituspalvelua. ja thats it.
Ja en tiedä onko tilanne eri jos DPD (?) itse hoitaa kuljetukset. Oulun seudulla ne hoitaa alihankkija.

Mutta silti, ihan perseestä joka tapauksessa jos moista ilmoituspalvelua ei ole. Ei se niin vaikeaa ole, ja itsekkin sain sattumalta ilmoituspalvelun kerran kun dpd kuski ei löytänyt huudeille niin sen piti soittaa että missäs tää on :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

DPD:tä ajetaan milloin mitenkin, se puhelinpalvelun toimivuus on melkein kuskista kiinni. Oon itekin ajanut DPD:tä jonkun verran, vaikka kuljetusfirmalla ei ollut mitään tekemistä DPD:n kanssa. Sattu vaan välillä kyytiin DHL:n ohella, ja näin varmaan tapahtuu muuallakin...
 
Vs: Camskill tilaajia?

sekä joka kerta aiemminki oon asiakaspalveluu soittanu ja sanonu "voisko paketin pysäyttää matkahuoltoon ettei menis turhaan lähisiwaan". Ja se asiakaspalvelija sen muutoksen suoraan tekee..ei niitte tarvi yhdistellä mihinkää. Nytkin hän siis ilmoitti autolle nroni ja todella ystävällisesti palveli kuten aika :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Tasan viikon kesti tulla paketti ja autokuski soitti että äkkiä koti sieltä ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Aina olen tilannut työosoitteeseen ja aina tullut DPD:llä perille. Ja nämä siis jo viime kesänä. Täältä myös ääni matkahuollon surkealle palvelulle muutenkin.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Mitenhän lie saako tuolta mitään nyt ajallaan kotio tilattua ku nuo AHTAAJA KÖPIT on lakossa :nykii


pitäs renkaat saaha.......
 
Vs: Camskill tilaajia?

menee ihan normaalisti, kun ups tuo. ainakin omalla kohdalla viime viikolla tuli paketti 7 päivässä :D tuli jarru levyjä ja jakopään osia.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Mikäköhän on pielessä 17.3 laitoin tilauksen, tuli ne pari mailia. Mutta sen jälkeen ei oo kuulunu mitään. Tuli siis tilausvahvistus. Mutta ei ilmotusta että kortilta ois jotain laskutettu. Pistin sinne nyt mailiaki perjantaina että onko jotain ongelmaa tilaukseen suhteen että hommaanko kamat muualta. Mitään ei vastattu vielä ainakaan, mitä tehdä??? Ideoita??
 
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Mikäköhän on pielessä 17.3 laitoin tilauksen, tuli ne pari mailia. Mutta sen jälkeen ei oo kuulunu mitään. Tuli siis tilausvahvistus. Mutta ei ilmotusta että kortilta ois jotain laskutettu. Pistin sinne nyt mailiaki perjantaina että onko jotain ongelmaa tilaukseen suhteen että hommaanko kamat muualta. Mitään ei vastattu vielä ainakaan, mitä tehdä??? Ideoita??

Pitäishän niiden ilmoittaa jos tavaraa ei ole varastossa...Muistaakseni jostain mailista luin..
23. päivä tilasiin kasan ja 26. lähti liikkeelle...
 
Vs: Camskill tilaajia?

maikku sanoi
Pitäishän niiden ilmoittaa jos tavaraa ei ole varastossa...Muistaakseni jostain mailista luin..
23. päivä tilasiin kasan ja 26. lähti liikkeelle...

Jep niin pitäis, mitään ei oo tullu ja roskapostitkin vahdattu tarkkaan. Ja ei kyselyynkä vastattu. Onhan niillä varmaan kiire. Onkohan se toi mastercardi tai sen tiedot jotka siellä viiraa, ihmeellistä vaan että mitään ei kuulu. Esim sen rullan vois sitten ottaa samitsulta jos se tilaus ei tulekkaa mutta mistäs tiiät. Juuri tämmösten takia rakastan ostaa tavaroita oikeesta kaupasta livenä. Ähhhh.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Selvispä

No problem we have everything except the MD366344 which is due to us Mid next week


Eivät sitten viittineet ilmoittaa vaikka toimitusehdoissa luki että ilmoittavat jos jotain ei ole 5 päivän sisään tulossa. 3 viikon tilausaika kiristimellä jota ei ole varastossa vaikka sivuilla lukee "IN STOCK". Pannaan nyt tällä kertaa kiireen piikkiin vaikka kun peräti jo tuohon toiseen kyselyyn vastasivat. Mutta ei nyt hirveen ruusuista kuvaa saannu.
 
Vs: Camskill tilaajia?

mitsumikko sanoi
Moro, kauanko kestää yleensä, että renkaat tulee, oon ootellu jo 9pv prkl.... ;D

7-9pv riippue onko niillä varastos.. nyt lentokielto päällä joten tavarat ei liiku mihinkää
 
Vs: Camskill tilaajia?

Lentokoneellako ne Euroopas siirtelee rekkoja? ;D Mulla tuli donitsit 8 pvää siitä ku saivat tilauksen sisään...

Eiks sulla mitsumikko oo niitä seurantanumeroita?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Käsittääkseni nuo tulee kyllä laivoilla ??? ;D Vieläkin (yllätys) ämpylöin että jos SITTENKI tilais noilta kumhot

Kyllähän se munki tilaus sitten tuli. Seuranta näytti et paketti meni jotain tosi outoo reittii. Mutta tuli suhtkoht ajallaan perille. Outoa oli se että lähetin hoputusmailin, tuli vastaus että kiristinrullaa ei varastossa tulee ensviikolla. Seuraavana päivänä paketti kuitenki mystisesti lähti.

Mites muuten olin kattovinani että siellä ois juuri nyt toimituskulut vähentyneet dramaattisesti vai katsoinkoha väärin ???
 
Vs: Camskill tilaajia?

No mut jossei niil o kamaa varastos ni sitte kestää..mut jos o seurantanro nin sillo 7-9pv yleensä ellei paketti seikkaile jossain...
 
Vs: Camskill tilaajia?

Jani T sanoi
Lentokoneellako ne Euroopas siirtelee rekkoja? ;D Mulla tuli donitsit 8 pvää siitä ku saivat tilauksen sisään...

Eiks sulla mitsumikko oo niitä seurantanumeroita?


on mutta ei niillä mittään löydy, no jospa ne ens viikolla tulis
 
Vs: Camskill tilaajia?

Mullaki meni se viikko, ennen ku lähti menemään. Tilasin kaikki jakopään rensselit. Kestää varmaa vähän pidempää joss ei heti löydy hyllystä. Rahat pitäisi mennä vasta sitten tililtä kun tavarat lähtee tulemaan. Näin ainakin visalla maksettaessa :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Anza69 sanoi
Rahat pitäisi mennä vasta sitten tililtä kun tavarat lähtee tulemaan. Näin ainakin visalla maksettaessa :)

Sama menettely on Visa Electronilla maksettaessa, eli ne tekee katevarauksen, ja vasta sitten "ottaa" rahat tililta kun paketti on lähdössä liikkeelle :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Taas ois tilaus lähdössä... oisko Tampereen seudul osien tarvitsijoita?

Jarrupaloja yms tulossa ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Legnumin kytkimelle olis tarvetta. Mitenkäs kun tuolla on 2 eri kytkintä nii miten tietää et kumpi?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Maxxximus sanoi
Legnumin kytkimelle olis tarvetta. Mitenkäs kun tuolla on 2 eri kytkintä nii miten tietää et kumpi?

Ei sitä käytännössä tiedä kuin runkonumerolla tsekkaamalla. Joskus noita yritettiin selvitellä, mutta lopputulos oli ainakin muistaakseni niin, että tuo ei ollut missään järkevässä yhteydessä esim. vuosimalliin.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Itekki pitäis tilailla jossain vaiheessa..
 
Vs: Camskill tilaajia?

Kiitoksia tilaajille. 1ke paketti tulossa ;D

Ilmoittelen henkilökohtaisesti kunhan tavarat ovat saapuneet....
 
Takaisin
Ylös Bottom