Auto on siis -97 Carisma, 1.6 koneella ja nyt on viimesen viikon aikana lisääntynyt rajusti tuo nykiminen ja pätkiminen kiihdyttäessä, kierrokset kun nousee yli 3500 niin alkaa vetään normaalisti, noilla kierroksilla nykiminen loppuu kuin seinään ja "oikea" kiihdytys alkaa.
Kävin paikallisen pelle pelottoman luona ja hän meinasi että tyhjäkäyntimoottori olis likainen, mutta täällä hetken selailtuani huomasin tuota samaa ilmaantuneen muillakin ja osaa neuvottiin vaihtaan jakohihna tai tulpat. Tulpat olen vaihtanut 10000km takaperin ilmansuodattimen ja öljyjen vaihdon yhteydessä. Omaan järkeen kyllä kävisi enemmänkin tuo tyhjäkäyntimoottori kuin esim. tulpat, jos vika olisi tulpissa niin eikö pätkintää olisi silloin kokoo kierrosalueella?
Onkohan kellään "insinöörillä" varmaa tietoa missä vika olisi, en välittäis alkaa vaihtelee kaikkea mahdollista koneesta periaatteella "jos se olis vaikka toi"...?
Kävin paikallisen pelle pelottoman luona ja hän meinasi että tyhjäkäyntimoottori olis likainen, mutta täällä hetken selailtuani huomasin tuota samaa ilmaantuneen muillakin ja osaa neuvottiin vaihtaan jakohihna tai tulpat. Tulpat olen vaihtanut 10000km takaperin ilmansuodattimen ja öljyjen vaihdon yhteydessä. Omaan järkeen kyllä kävisi enemmänkin tuo tyhjäkäyntimoottori kuin esim. tulpat, jos vika olisi tulpissa niin eikö pätkintää olisi silloin kokoo kierrosalueella?
Onkohan kellään "insinöörillä" varmaa tietoa missä vika olisi, en välittäis alkaa vaihtelee kaikkea mahdollista koneesta periaatteella "jos se olis vaikka toi"...?