Carisma 1.6 GL -96

T

tomij

Guest
Hei.

Onko normaalia, että renkaiden äänet kuuluvat selvästi auton sisälle? Tuliterät nastarenkaat käytössä (talvi kun on, vaikka ne lumet välillä sulailevatkin), niin kuuluu selvästi asfaltilla ajaessa renkaiden/nastojen äänet. Vai ottaako renkaat kiinni jostain?

Onko Carisman vaihteille tyypillistä olla menemättä vaihteelle, ilman kovaa työtä (esimerkiksi pakille ja vitoselle vaihtaminen tuottaa vähän väliä ongelmia)? Yleisestikin, tuntuisi hieman, ettei vaihteet vaihdu sulavasti. Huonot öljyt, öljyt lopussa, mekaniikka kärsinyt?

Onko kenelläkään kokemuksia Mitsubishi-valtuutetun "Päivän Auto OY":n autokorjaamosta Kouvolassa?
 
Vs: Carisma 1.6 GL -96

Tossa 1.6:ssa on rellun laatikko ja tyyppivikana kuluu vaihteensiirtovivuston helat,ne vaihtamalla se paranee.Sitä laatikkoa voi ilmeisesti myös säätää....Mulla on toiminut toi 5. vaihde sillain että käyttää sitä vapaalla ennen kuin vaihtaa vitoselle..Nää on valitettavasti ranskalaista taidonnäytettä.
 
Vs: Carisma 1.6 GL -96

Carisman 1.6 koneessa, kun on toi rellun laatikko ni ehottomasti sitä mitsun omaa vaihteistoöljyä tupaan ni toimiikii jotenkin. Pakkasilla takkuilee eikä mee vaihteet silmään.. se on sitä ranskalaisuutta :p
 
Vs: Carisma 1.6 GL -96

Nuo renkaat kuuluu sisälle, oikein reilusti.
Säikähdin itse samaa asiaa, kun laitoin nastarenkaat alle.
Luulin ensin että pyöränlaakeri tai jotain muuta mennyt,
kun avopuolisokin kysyi mikä täällä jollottaa,
ennenkuin tajusin että nastarenkulathan ne siellä möykkää.

Kesägummeilla en moista havainnut, vaan kyllä nuo
talvikiesit mekkaloi luvattoman paljon.
 
Vs: Carisma 1.6 GL -96

Mulla ei renkaat huuda yhtään.. Vaimensin ovet, auton pohjan, katon, hattuhyllyn ja kontin kokonaan.. Nyt on hiljainen, jos pitää radion pienellä :peukku
 
Vs: Carisma 1.6 GL -96

Vesku sanoi
Mulla ei renkaat huuda yhtään.. Vaimensin ovet, auton pohjan, katon, hattuhyllyn ja kontin kokonaan.. Nyt on hiljainen, jos pitää radion pienellä :peukku


Miten vaimensit? Me laitettiin joskus ylimääräistä mattoa sinne alkuperäisen maton alle, mutta aika vähän vaikutti. Mitä suositellaan?
 
Takaisin
Ylös Bottom