Check Engine valo välähtelee.

galant89..

Galant -93 ja Lancer -87
Liittynyt
2 Huhtikuu 2006
Sijainti
Kajaani
Minkä verran maksaa merkki liikkeessä vikakoodien lukeminen? kokemuksia?
Galant 1.8 GLi -93 (uudempi)
 
Juu mulla makso semmosen
30 euroa ku kävin luetuttumassa
vikakoodit tosta omasta galantista
tosin mulla oli 91. 8)
 
niin tässä taitaa olla se uudempi järjestelmä.. kun ei näy sitä liitintä sulakerasian kupeessa..
 
Mulla aluksi välkkyi,mut nyt se palaa kokoajan.
Sellasen olen huomannut että ei käy enää kylmänä
tyhjäkäyntiä,lämpimänä käy normaalisti.
Millainen kylmäkäynti systeemi tossa on?,aattelin jos sen
sais ite ronkittua kuntoon. ;D
Ei viittis vanhaan autoon kauheesti laittaa.

Auto tulee pian myyntiin
Galant 2l gli "black diamond" -90 aj.300tkm
Kysellä voi jos kiinnostaa.
 
Meillä alkoi palaa kyseinen valo ja veimme mitsuliikkeelle vianlukuun. Tuli neljän eri anturin viat ja ilmoitti syyksi että ecu on todennäköisesti rikki. Jos autolla vielä ajaa niin se kohta ei toimi ollenkaan! Auto on galant glsi 2.0 -90!
 
rapu72 sanoi
Meillä alkoi palaa kyseinen valo ja veimme mitsuliikkeelle vianlukuun. Tuli neljän eri anturin viat ja ilmoitti syyksi että ecu on todennäköisesti rikki. Jos autolla vielä ajaa niin se kohta ei toimi ollenkaan! Auto on galant glsi 2.0 -90!

Tämmösissä tapauksissa ehdottomasti ECU huoltoon ja äkkiä... toivottavasti on vielä jotain mitä pelastaa... veljen gallussa oli pelastettavissa vielä... meen ex. hyundaissa ei ollut toivoa enää...
 
Heh, no ecu on ollut jo reilun kolme kuukautta "korjattavana" ja reilu kuukausi sitten kyselin osaa ja silloin oli juuri seuraavana tulollaan työn alle. Nyt ei ole lähes kuukauteen kuulunut mitään eikä puhelimeen/tekstiviestiin vastattu! Pikkaisen huolestuttaa että näinköhän sitä enää ecua tulee takas!
 
No just... jonoa ollu pikkasen... mutta puhelimeen vois kyllä juu vastata ni tietäs hiukan ees..
 
Vs: Check Engine valo välähtelee.

itsellä kyseinen valo paloi jatkuvasti mutta korjautui anturan vaihdolla hintaa noin 50€ pintaan himpun verran yli.
 
Takaisin
Ylös Bottom