Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Eli olisi tämmöinen urakka edessä. Korjaamolla lupasivat vaihtaa max.150€? Onko paha?
Mietin kuitenkin että vaihtaisin itse ton pahvin 8) Eli jos joku osaisi kertoa vaikka noin suurin piirtein vaihe vaiheelta ton homman ,niin tiedän vienkö suosiolla korjaamolla :
Aikaa mulla on vaikka koko kesä ,että siittä ei oo kiinni,ja purettuakin saan ton ,mutta kuinka monimutkainen homma se on kasata? Tarviiko mitään "erikois työkaluja"?
Mitä kannattaa vaihtaa samalla? Venttiilinvarren kumit? 320tkm ajettu. Niin ja tämähän oli se kaasari kone.
ei siinä ihmeitä ole,jako merkit kohilleen ja sit kansi irti ;D.ekaksi tietty jäähynesteet purkkiin.
sen jälkeen jakohihna irti,venakoppa pois ja sit kansipultit pois.ennen sitä imusarjan alta tuki irti ja pakosatsi irti putkesta.putket ja letkut tietty irti (jäähy+lämppäri+bensa)nii ja parit piuha liittimet kaasariin liittyen.sit pitäs olla jo kansi kädessä : tää näin pikaseen ulkomuistista,ehkä jotain unohtu
ei se niin hankalaa ole,jos vähänkään tietää mitä tekee. ja hyvällä momentti avaimella saa uuden kansipahvin kestämään pitkään.kannattaa muuten venojen kunto kattoo samalla kun kerran kansi on irti
Kuulostaa ihan semmoiselta hommalta,että voisin jopa itse onnistua! täytyy varmaan käydä motonetistä hakemassa tiivisteitä ja muita remontti tarvikkeita ja ruveta joku päivä aukomaan tota kantta!