kotka82
Jos taivaassa ei ole mitsuja, en ole menossa.
- Liittynyt
- 19 Marraskuu 2003
- Sijainti
- Jyväskylä
Elikkäs kuten otsikossa mainitaa, niin tuomoinen kulkine olisi tarkoitus ostaa kakkosautoksi. (Ööh, siis kolmoss, eiku nelosautoksi.. ;D.)
Autosta tarkempaa tietoa: Mitsubishi Colt 1,6 GTI 16V, ajettu n.350tkm. ABS-jarrut.
Mutta kun en ole aikaisemmin ollut tekemissä Coltien kanssa, saati GTi:den, niin mitä pitäs tarkistaa, ettei ihan piaskaa osta...
Öljyn kulutushan on tietysti reipas näissä vanhoissa (ja uusimmissakin) mitsuissa reipas, joten se ei ole yllätys. (Ellei sitten tee asialle jotain)
Mitkä paikat on herkkiä ruostumaan?
Mitens tekniikka? Onko näissä koneissa jotain tyyppivikaa? Alatukivarret herkkiä menemään? Tai laakerit takaa?
Mitenkäs noi ABS:t?
Autosta tarkempaa tietoa: Mitsubishi Colt 1,6 GTI 16V, ajettu n.350tkm. ABS-jarrut.
Mutta kun en ole aikaisemmin ollut tekemissä Coltien kanssa, saati GTi:den, niin mitä pitäs tarkistaa, ettei ihan piaskaa osta...
Öljyn kulutushan on tietysti reipas näissä vanhoissa (ja uusimmissakin) mitsuissa reipas, joten se ei ole yllätys. (Ellei sitten tee asialle jotain)
Mitkä paikat on herkkiä ruostumaan?
Mitens tekniikka? Onko näissä koneissa jotain tyyppivikaa? Alatukivarret herkkiä menemään? Tai laakerit takaa?
Mitenkäs noi ABS:t?