Colt Gti -91

  • Viestiketjun aloittaja Colt_Gti_-91
  • Aloituspäivämäärä
C

Colt_Gti_-91

Guest
Tohon Gti -91 colttiin tuntuu olevan aika vähän korisarjoja. mitään en oo oikeestaan löytäny :D no juu mut kertokaa ihmeessä mistä mä löydän siihen korisarjoja sun muuta vempelettä.... ??? ??? ???
 
Sulla on jo komea etupuskuri  ;D ;D ;D ;D

Mulla on samanlainen Colt GLXi:ssä..... aloita vaikka maalaamalla puskurit, kylkilistat ja helmalevikkeet ja peilit korin värisiksi niin sun pirssisi komistuu jo aika lailla. Sit vaan vahaa päälle ja ei kun kruisailemaan  8) 8) 8)

Korisarjoja ei -91 Colttiin oikein tahdo löytyä... ainakaan suomesta.... mutta lasikuidustahan voi vääntää itse, niin saapa sitten halutunlaiset ;D ;D ;D ;D

Pitäis muuten munkin vääntää uudet helmalevikkeet jossain vaiheessa ;) ;) ;)
 
uretaania ja lasikuitua sekä mielikuvitusta niin eiköhän rupea korisarja hahmottumaan ;D
 
No siis mähän oon käsi taidoiltani oikee mestari että mähän väännän papreiille tikku ukkoja ja muovailuvahasta saan jänniä palloja. että siihen asti riittää mun taidot. tyrkkää mulle sitää lasikuitua ni siitä tulee luultavasti ikkuna :D hmmm tai sitte ei ;D

sähkö hommia kyllä onnistun tekee ku sillä alalla oon kaiken maailman valot ja vilkut pitää tietty olla mutta jos mä rupeen puskuria vääntää ni siitä tulee karumpi ku normaalin coltin puskuri :D

joo tietty toi Gti:n maski on ihan upee jo valmiina :eek: ei voi moittia mutta takapäästä ei kyllä erota onko kyseessä lahna vai sammakko kun ne näyttää aika samalta :D hahaha
 
Se on kyllä ihan totta että toi Coltin ahteri ei oo varsin komee orkkiskuntosena.... Pitäis saada joku hullu spoikka sinne.... oon alusiipee ajatellu....

Ainakin komistui aika lailla madalluksen myötä, ei näe takapönttöö enää ;D ;D ;D ;D

Se mikä myös kummasti auttoi, oli takalasin pyyhkijän ja lukon poisto. Ensin lukko sai mennä, kun se ei oikein enää toiminu... ja sit tuumin, et what the hell.... poistetaan nyt se pyyhkijämoottoristo samalla....

Minkälainen maski muutes (siis ei puskuri) Colt GTI:ssä on? Rupesi vaan mietityttää..... ;D ;D ;D ;D
 
no lukko nyt ei oo ikinä toiminukkaan :D hahhaa mitäs virkaa sillä ees on ku on vipu mistä vääntää... no Gti maski se semmonen jännä etin linkin
 
http://images.cardomain.com/member_img_a/219000-219999/219197_56_full.jpg

tollanen maski siinä on vakiona paitsi että tohon on lisättu tommonen pikku lista.
 
Takaisin
Ylös Bottom