Colt vm.2000 huolto-ohje

I

ipanec

Guest
Olisko kellään tietoa mistä löytäisi moiseen kottoseen edes jonkunlaista huolto-ohjetta tai korjausopasta? Nyt olis 60 tonttua mittarissa ja mietin huoltaisko itse -  check-list avittais kummasti. Toisaalta toi huolto lie 300 ekin tietämillä eli eipä tuokaan kaataisi. Tulisi vaan huomattavasti mukavampi olo kun ois jotain kättä pidempää ton vehkeen ymmärtämiseen...
 
Käppäile (voit myös mennä autolla ;) )lähimpään mitsun huoltoon ja meet pyytämään huoltoneuvojalta semmosta listaa, niillä on ihan semmonen painettu lista jossa näkyy kaikkien huoltojen kohteet, joissain liikkeissä oon jopa nähny noita ihan esitehyllyssäkin.

Jos ei muuten löydy, niin mulla on autossa yks tommonen (täytetty kylläkin) jonkas voisin skannata jos tarve tulee...

Sulla ei ilmeisesti siihen huoltokirjaa ole? sieltähän ne myös löytyy kaikki mitä pitää milloinkin tehdä.
 
Jees, täytyypä kysäistä huollosta. Huoltokirjaa ei ole, pelkästään lehdykkä johon leimat isketään.

Tuntuukin muuten olevan aikamoinen haaste löytää korjausopasta tms. manuaalia näin uuteen colttiin. Nettiä selatessa en löytänyt ainuttakaan edes englanniksi, japania en sentään koettanut :) Oisko kellään vinkkiä tähän?
 
Takaisin
Ylös Bottom