Coltin lämppärisäätöpaneelin irroitus

A

ANDi

Guest
Mulla ois seuraavanlainen ongelma... pitäis saada Coltin lämppärisäätöpaneelin irroitettua, jotta saan vaihdettua noi polttimot, joista suurin osa on palannu ;D

Auto on siis 1991 Coltti... joku on varmaan kyseistä tehnyt.... eli parempi kysyä kuin että rikkoo jotai ;D
 
Eiks kukaan tiedä ???

On vissiin ihan samanlainen tsydeemi Lancerissakin... mulla on kyllä joku Alfamerin korjausopas, mutta siinä ei sanota mitään tämmösestä.... oon saanu kokea, että kaikkeen johon oon etsiny vastausta, en oo löytäny tosta kirjasta mitään, mutta sit kaikkeen johon en tarvitse vastausta on löytyny siitä ;D ;D ;D

Öu däm! Sit ei kuin kokeilemaan :p
 
eka tuhkakuppi ja mankka pois, sitten tämä iso keskikonsolin kehys pois, on neljällä ruuvilla kiinni, tupakansytyttimestä tietty johdot irti ja sitten on vielä se lämmityslaitteen kytkinpaneeli kolmella ruuvilla kiinni.
Hetki aikaa menee kun miettii miten saa sen paneelin senverran yläsyrjästä auki että saa polttimot vaihdettua. Hommaa vielä helpotti, jos otti hanskalokeron "takaseinän" pois (yläreunasta 4 ruuvilla ja alareunastakin jollain kiinni), sai sieltä ohjailtua niitä vaijereita. Muistaakseni 2 polttimoa siellä on +sytkärissä ja tuhkiksessa vielä. Näppärät sormet pitää olla , ainakin toinen polttimo oli tosi v-mäisessä paikassa, mutta kyllä se siitä. sen paneelin takana sivuilla oli vielä jotain muoviklipsuja jotka hajosi heti, mutta tuntuu se pysyvän ilman niitäkin paikallaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom