Mitsu 4G61 vs Elantra 1,6L, jäljempänä M vs E.
Jos mitta/tieto on sama molemmissa niin en erikseen sitä mainitse.
Syl. halk.: 82,3
Isku: 75
Tilavuus: 1595 cc
Puristus: M 9,2 tai 10, E 9,2
Imu aukeaa: M 21 tai 16astetta, E 16 tai 26(automaatti)
Imu kiinni: M 51 tai 48, E 46 tai 38
Pako auki: M 54 tai 43, E 43 tai 53
Pako kiinni: M 17, E 17 tai 7
Nokka-akseli: Mitsu E-merkillä ja Elantra, Imu 35,200 pako 34,907, Mitsu D-merkillä imu 35,49, pako 35,49
Venttiilit: Pituus imu 109,5, pako 109,7
Venttilinvarsi: Imu 6,565, pako 6,530
Ventt.ohjain: Pituus imu 45,5, pako 50,5
Venttiilijousi: Vapaa pituus 48,3
Mäntä: Halk. 82,27-82,33
Kampiakseli: Kaulat 45 ja 57
CA#A korissa ei koskaan ole alkuperäisenä ollut 4G61 DOHC konetta. Colt GTI (C53A) ja Elantran kone eroaa tietenkin tehoiltaan, mekaanisesti sama kone, tosin nokka-akseleissa on eroja.
Lyhyt vastaus aihen kysymykseen: Kyllä käy!