Colt kulki n. kilometrin kotoa ja hyytyi mäkeen. Millekään tulpalle ei tule kipinää, tulpat on joskus viime syksynä vaihdettu ja eikai nekään kaikki kerralla hajoa? Koitin toista virranjakajankantta ja pyörijää, mutta ei parantunut Pikaisen selailun foorumilla perusteella (hakusanaa "kipinä" käyttäen) jäljellä olevat mahdolliset vianaiheuttajat ovat etuvastus, puola sekä virranjakajan sisällä olevat hilppeet, esim. "kipinänvahvistin" joka jonkun l200:ssa oli aiheuttanut vastaavat ongelmat. Kysymys kuuluu että miten saan testattua että toimiiko mikäkin laite? käytössä on yleismittari. Kyseessähän on kärjetön sytytys.
Edit. etuvastuksen resistanssiksi mittasin 1.7 ohmia ja itse puolan (Diamond F-100 12V use with transistor ignition, made in japan, 44E8) 25,7 kilo-ohmia.
Edit. etuvastuksen resistanssiksi mittasin 1.7 ohmia ja itse puolan (Diamond F-100 12V use with transistor ignition, made in japan, 44E8) 25,7 kilo-ohmia.