CS9A (Lancer HRE) pyörän kulmat

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Ko. 2.0 lancerihan on maahantuojan madaltama. Onko tämän auton vakiopyöränkulmat eri kuin tavallisessa lancerissa? En jaksa uskoa, että esim euromasterin koneessa on harrirovanperäeditionin kulmia erikseen, jos ne poikkeaa tavallisesta sporttilancerista tai normaalilancerista.. Jos joku osaa heittää HRE:n kulmat tähän niin hienoa olisi.

Emännyksen lancerista vaihdettiin niveliä joka puolelle, joten nelipyöräsuuntaus pitäisi tehdä piakkoin kun rattikin jäi vähän vinoon.

Edit: korikoodi muutettu oikeaksi.
 
Vs: CS2A (Lancer HRE) pyörän kulmat

Nyt hieman ihmetyttää. Mistä repäsit ton tyyppimerkinnän? Löytyykö ihan tyyppikilvestä? Toihan viittaisi Googlen mukaan Lancer Cediaan (sama auto tosin) missä on 4G15 tekniikka? Saatavana myös 4WD:nä. Suomessa Lancerin mallit on CS3A/W = 1.6 ja CS9A/W = 2.0 mallit, mikä siis 4G63 tekniikalla. Jos sulla kyseessä Suomiauto niin käyppä nostamassa pelti auki ja tarkista toi.

Mikäli ihan suomi HR kyseessä niin ei se nyt mitenkään ihmeellisempiä pyöränkulmia tarvii. "HR Special Edition" -mallihan on ihan tavallinen 2.0 Sport Lanceri missä on vain "varustepaketti". 2.0 mallit on jo itsessään 30mm matalempia kun 1.6l pikkuveli. Ei mulla tosin niitä alkuperäisiä kulmiakaan tiedossa, mutta Euromasterin koneelta löytyy varmasti. Mulla on kyllä jenkki 2.0 version Service manual, mistä voin tarvittaessa katsoa kulmat jos tarviit? Tosin siellähän koneena on 4G93..

HR "Varustepaketti" sisältää:
-Kynnyslistat
-Pakoputken ulostulon
-Alunperin Blaukkarin soittimen
-Mitsun takin
-Kasan HR lätkiä

Tiedä sit kuka sua on huijannu uskomaan et eroaa teknisesti. Tosiaan jos sulla tommonen Cedia niin varmasti eroaa.
 
Vs: CS9A (Lancer HRE) pyörän kulmat

Urran sanoi
Nyt hieman ihmetyttää. Mistä repäsit ton tyyppimerkinnän? Löytyykö ihan tyyppikilvestä? Toihan viittaisi Googlen mukaan Lancer Cediaan (sama auto tosin) missä on 4G15 tekniikka? Saatavana myös 4WD:nä. Suomessa Lancerin mallit on CS3A/W = 1.6 ja CS9A/W = 2.0 mallit, mikä siis 4G63 tekniikalla. Jos sulla kyseessä Suomiauto niin käyppä nostamassa pelti auki ja tarkista toi.

Mikäli ihan suomi HR kyseessä niin ei se nyt mitenkään ihmeellisempiä pyöränkulmia tarvii. "HR Special Edition" -mallihan on ihan tavallinen 2.0 Sport Lanceri missä on vain "varustepaketti". 2.0 mallit on jo itsessään 30mm matalempia kun 1.6l pikkuveli. Ei mulla tosin niitä alkuperäisiä kulmiakaan tiedossa, mutta Euromasterin koneelta löytyy varmasti. Mulla on kyllä jenkki 2.0 version Service manual, mistä voin tarvittaessa katsoa kulmat jos tarviit? Tosin siellähän koneena on 4G93..

HR "Varustepaketti" sisältää:
-Kynnyslistat
-Pakoputken ulostulon
-Alunperin Blaukkarin soittimen
-Mitsun takin
-Kasan HR lätkiä

Tiedä sit kuka sua on huijannu uskomaan et eroaa teknisesti. Tosiaan jos sulla tommonen Cedia niin varmasti eroaa.

Mallikoodi on ihan kerhon puoliviralliselta irkkikanavalta kysytty. En minä näistä mitään tiedä enkä autolla ihmeemmin ajele kun se on emännän. :) Tämä on ihan suomi-HRE ja vapari 4G63, joten antaa mennä euromasterin vakioarvoilla siis. Veholla (mistä tuo ostettiin) muuten väittivät ettei auton mukana takkia tule ja sitten yksi myyjä lähti kotiin toi takki päällä. Vähän repesin. ;D

Kas kun kukaan ei ole väärästä koodista mulle maininnut, koska on se tuossa sigussa ollut kuitenkin jo varmaan puoli vuotta.
 
Vs: CS9A (Lancer HRE) pyörän kulmat

Biim sanoi
Kas kun kukaan ei ole väärästä koodista mulle maininnut, koska on se tuossa sigussa ollut kuitenkin jo varmaan puoli vuotta.
Mä en ollu huomannu sitä ;)
 
Vs: CS9A (Lancer HRE) pyörän kulmat

Oisko tästä apuva. CSxA/W 2007 malliin
 

Liitetiedostot

  • CS kulmat.jpg
    CS kulmat.jpg
    85.2 KB · Lukukerrat 157
Takaisin
Ylös Bottom