Delta-auton asiakaslehti "James"

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Kas vain! Pätkähti postilaatikkoon uusi lehti nimeltä James.

Näyttää siirtyneen mitsun lehden asiakasrekisteri ilmeisesti Delttalle :peukku

Nopealla vilkaisulla juttuja:
- Mitsut pärjäsivät hyvin törmäystestissä (ASX ja i-miev)
- ASX piilomainontaa koeajo osiossa
- Koko aukeama missä tämänhetkiset myyntimallit Mitsuista alk. hinnoilla
- Rallikuski Juha Salo haastattelussa
- Sähköauto-juttu i-Miev
- ASX sivun kokoinen mainos

:peukku
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Samoin tänne. :peukku Oli kyllä oikein kunnon lehti eikä mikään lehtinen..Mukavasti lukemista ja kovaa asx:n hehkutusta.. :driver
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Postinkantaja kanto myös mulle vaikka pihalla on vanhoja mitsuja ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Eipä ole lehteä näkynyt, kuten ei koskaan mitään Vemiciltä tai Veholtakaan. Ei niitä vaan kiinnosta vanhojen romujen omistajat, veikkaisin.
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

osoitteen luovutus kielto.... eipä prkl tule... vaikka kyllä kiinnostais
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Jahvetti sanoi
osoitteen luovutus kielto.... eipä prkl tule... vaikka kyllä kiinnostais

Eipä tullut mieleen, sellainen taitaa olla voimassa itselläkin vielä... Eikös se vanhene joskus?
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

ast sanoi
Eipä tullut mieleen, sellainen taitaa olla voimassa itselläkin vielä... Eikös se vanhene joskus?

Meidän "uusin" mitsu on toi mun Evo.. :D Toinen auto perheessä on Foordi. :D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Jaahas tällänen tuli mullekkin. Koskaan aikasemmin en ole tollasia saanu.

Jahvetti sanoi
osoitteen luovutus kielto.... eipä prkl tule... vaikka kyllä kiinnostais

Tule hakemaan tuo mun läpyskä jos haluat :D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Juu tuli minullekki Jamesi kotia. Kiinnitti vain huomio lehdessä E10 bensaan liittyen juttu, että kaikkiin muihin bensa Mitsuihin vuosimallista riippumatta kävisi tuo 95E10 paitsi ei mihinkään GDI moottoreihin. Onkohan muka testattu 70, 80 ja 90(alun) luvun Mitsun moottoreissa, mitä Suomenkin teillä vielä liikkuu ???
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Kato perhana, tuli mullekin vaikka aikaisemmin ei ole ikinä tullut mitään. Ei edes silloin kun ostin Evo kasin uutena Vehosta.
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

ast sanoi
Eipä tullut mieleen, sellainen taitaa olla voimassa itselläkin vielä... Eikös se vanhene joskus?
Ei vanhene ei, ainoastaan turvakielto on määräajan voimassa...
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

MitsuMi sanoi
Juu tuli minullekki Jamesi kotia. Kiinnitti vain huomio lehdessä E10 bensaan liittyen juttu, että kaikkiin muihin bensa Mitsuihin vuosimallista riippumatta kävisi tuo 95E10 paitsi ei mihinkään GDI moottoreihin. Onkohan muka testattu 70, 80 ja 90(alun) luvun Mitsun moottoreissa, mitä Suomenkin teillä vielä liikkuu ???

Luepa E10-topicciin laittamani tutkimuslinkki..
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

James ilmestyi postilaatikkoon, vaikkei mitään lehdyköitä ole aiemmin Mitsuista tullut ??? No, positiivistahan tämä on :peukku
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Voisko olla, että ne paikkakunnat ja lähialueet, missä Delta Mitsua myy, on tuon Jamesin postitusaluetta myös Mitsumiehille..?

Rovaniemellä kun tuo myynti on vielä Mersu-miehillä, niin eipä ole lehteä kuulunu, mutta eipä ole toki tullut aikaisemminkaan mitään postia ko. merkiltä..
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Siinä etusivulla luki että asiakaslähde "ajoneuvorekisteri ja delta-auton asiakarekisteri"
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Tuli tännekin. Saa tullakin Klassikot ja Moottori-lehtien kaveriks
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Piti ihan selata roskalehti pino läpi ja olihan se tullu vaikka on eka mitsu ja ei ole pitkään talossa ollut. Tosin kerran käynyt deltalla asioilla.
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Kyllähän se tännekin oli ilmestynyt kun tutkin eiliset mainokset :peukku
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Tuli kanssa eilen, sinällänsä hauska että vehon aikaan ei tullu ikinä mitään lehtiä
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Tulla tupsahti mulleki. Ei oo ihan uusinta munkaan kalusto auton suhteen.... ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Hö vielkään ole saanut en edes edellistäkään lehteä, tarkoitan sitä driver vai mikä lie oli.. ja mitsuja piha täynnä aina ollu... :(
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"


eipä ole mullekaan tullut lehteä, vaikka huippu vaihtotarjouksia kyllä lähettävätkin.. :p
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Webtrap_86 sanoi
Hö vielkään ole saanut en edes edellistäkään lehteä, tarkoitan sitä driver vai mikä lie oli.. ja mitsuja piha täynnä aina ollu... :(

Driveria ei tullu tännekkään silloin aikanaan.Nyt tuli toi james..oisko sit kun on varaosia käyny ostamassa timanttitiskiltä..
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Tuli minullekin vaikka ensimmäinen Mitsuni on Legnum... :peukku Varmasti saaneet osoiteeni kun olen ostanut osia Diannalle...
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Ainoo maininta evo mitsuista on et Juha Salo on taas mestari. Pitkä miinus jamekselle ku ei ees tunnusta että moinen kuuluu mitsu mallistoon. Pöh ja pah.
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"


miksköhän mulle ei tule teltta-auton lehteä? ysi on omissa nimissä ja olen asx:n haltija tai jotain. ja valitettavasti olen deltassakin asioinut.. eikä kyllä tule lehteä töihin toimistollekaan, vaikka työkaverinkin autona on mitsu.

no, pitäkööt tunkkinsa. ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

nahkuri sanoi
miksköhän mulle ei tule teltta-auton lehteä? ysi on omissa nimissä ja olen asx:n haltija tai jotain. ja valitettavasti olen deltassakin asioinut.. eikä kyllä tule lehteä töihin toimistollekaan, vaikka työkaverinkin autona on mitsu.

no, pitäkööt tunkkinsa. ;D

Siksipä juuri, äijällä on jo puolet mallistosta meitä ne vasta koittaa houkutella ostelemaan lisää ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Maxxximus sanoi
Siksipä juuri, äijällä on jo puolet mallistosta meitä ne vasta koittaa houkutella ostelemaan lisää ;D

haha.. mutta kyllähän ne oikein henkilökohtaisella kirjeellä ja loistavalla vaihtohyvityksellä houkuttelivat vaihtamaan evo kia siittimeen. ois vaan paljon helpompi päätös, jos vois jaska-lehdestä lukea, miten hyvä vekotin se kiia on. :D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

James tipahti eilen postilaatikkoon ja jossain vaiheessa kesää yrittivät ehdotella Pajeron vaihtoa Kia Sportageen(?!!???) :nykii
Herää kysymys: Mistä on kysymys? Eikö niillä ole tuon vertaa silmää auton mallille? Vai mikä mättää?!

Ei tuo Sportage ole oikein millään mittapuulla sopiva auto korvaamaan Palleroa ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

Gary Grand sanoi
James tipahti eilen postilaatikkoon ja jossain vaiheessa kesää yrittivät ehdotella Pajeron vaihtoa Kia Sportageen(?!!???) :nykii
Herää kysymys: Mistä on kysymys? Eikö niillä ole tuon vertaa silmää auton mallille? Vai mikä mättää?!

Ei tuo Sportage ole oikein millään mittapuulla sopiva auto korvaamaan Palleroa ;D

Sen jälkeen ne voi katos myyä sulle uuden naperon ku huomaat ettei siitä sportagesta oo mihinkään. ::)
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

No lähempänä tuo Sportage on kuitenkin ominaisuuksiltaan Pajeroa kuin Kia Ceed Evoa ;D Mutta aika ihmeellistä toimintaa Deltalta joka tapauksessa, kun yrittävät kalastella Mitsulta pois asiakkaita :nykii
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"


tarjosivatko pajerosta yhtä hyvän vaihtohyvityksen kuin mulle viime talvena about kolme vuotta vanhasta evosta vajaat 12k€? ;D :peukku
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

nahkuri sanoi
tarjosivatko pajerosta yhtä hyvän vaihtohyvityksen kuin mulle viime talvena about kolme vuotta vanhasta evosta vajaat 12k€? ;D :peukku

Toi alkaa olla jo aika loukkaavaa imo.
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

nahkuri sanoi
tarjosivatko pajerosta yhtä hyvän vaihtohyvityksen kuin mulle viime talvena about kolme vuotta vanhasta evosta vajaat 12k€? ;D :peukku
No tuo selittäisi kyllä sen, että siellä tarjouksen tekijä on jostain syystä varmasti ymmärtänyt, että kyseessä olisi normi 1,5 tai 1,6 Lanceri. Ei kai ne Deltallakaan luulisi aivan umpiuunoja olevan. ;D
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

MitsuMi sanoi
No tuo selittäisi kyllä sen, että siellä tarjouksen tekijä on jostain syystä varmasti ymmärtänyt, että kyseessä olisi normi 1,5 tai 1,6 Lanceri. Ei kai ne Deltallakaan luulisi aivan umpiuunoja olevan. ;D

jos en ihan väärin muista, niin kyllä siinä 2.0 luki. ehkei sitä evoa kuitenkaan.. ketään loukkaamatta, kyllä melko umpiuunoilta vaikuttavat, ainakin huollon/varaosamyynnin puolella (mitsujen osalta).
 
Vs: Delta-auton asiakaslehti "James"

nahkuri sanoi
tarjosivatko pajerosta yhtä hyvän vaihtohyvityksen kuin mulle viime talvena about kolme vuotta vanhasta evosta vajaat 12k€? ;D :peukku
En muista mitä tarjosivat, mutta tuskin tuo suhde noin huono oli... ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom